گفتگوی آریا با عضو هیات رییسه مجلس:آرایش سیاسی مجلس نهم چگونه خواهد بود؟

خبرگزاری آریا-چیزی نشنیده ایم که نشان دهنده اختلاف نظر و رای منفی آقای لاریجانی نسبت به آقای توکلی باشد.
حسین سبحانی نیا،عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا درباره تغییر رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت:تا کنون به هیچ وجه در این زمینه در هیات رییسه مجلس بحثی نشده و تصمیمی نیز اتخاذ نشده است.
وی افزود:ما چیزی نشنیده ایم که نشان دهنده اختلاف نظر و رای منفی آقای لاریجانی نسبت به آقای توکلی باشد لذا ما قطعا در جلسه هفتگی هیات رییسه مجلس درباره ریاست مرکز پژوهش ها نیز بحث خواهیم کرد.
عضو هیات رییسه مجلس درباره تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایان در مجلس تاکید کرد:به عقیده بنده مجلس با همین دو فراکسیونی که مطرح هستند یعنی فراکسیون رهروان ولایت و فراکسیون جبهه پایداری کار خود را انجام خواهند داد.
وی تصریح کرد:در جلسه هفته آینده فراکسیون رهروان ولایت درباره اساسنامه و ریاست این فراکسیون بحث خواهیم کرد که البته آقای لاریجانی فعلا اعلام کرده اند راغب نیستند این مسئولیت را برعهده بگیرند.
سبحانی نیا خاطرنشان کرد:بنده پیش بینی می کنم فراکسیون فراگیر اصولگرایان تشکیل نشود و این طیف در همین دو قالب که ذکر کردم یعنی رهروان ولایت و جبهه پایداری به فعالیت بپردازند.
این نماینده مجلس اظهار داشت:البته این مساله مزایایی نیز دارد در واقع این مساله موجب تحرک بیشتر مجلس و نیروهای اصولگرا می شود که به نوعی رقابت مثبت در مجلس را ایجاد می کند.
عضو هیات رییسه مجلس همچنین از احتمال دیدار نمایندگان مجلس نهم با مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه خبر داد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.