گفتگو با پیشکسوتان عرصه گویندگی بعد از درگذشت ایران شاقول +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از میزان آنلاین : یه خاطر درگذشت ناگهانی این گوینده با پیشکسوتان عرصه گویندگی گفت و گوهایی انجام شده که در ادامه میخوانید:
فریده فرخی نژاد گوینده پیشکسوت خبر درحالی که از شنیدن خبر درگذشت ایران شاقول اشک می ریخت ، گفته است:

گتقریبا از سال ۱۳۷۶ که به تهران آمدم با ایران شاقول آشنا شدم. آشنایی ما خیلی خوب شروع شد البته بنده از همان ابتدا که در شهرستان حضور داشتم ، به او علاقه مند شده بودم. نخستین باری که زنده یاد شاقول را ملاقات کردم که اجرای او تمام شده بود و درحال رفتن به منزل بود و من تازه وارد شده بودم تا کار خود را آغاز کنم. به یاد دارم به دنبال ایران شاقول دویدم و خود را معرفی کردم و نکته جالب برایم این بود که با وجود ا ینکه من تازه به این عرصه وارد شده بودم اما او به خوبی از من استقبال کرد. ایران شاقول درکار خود بسیار توانمند بود و بانوی بسیار نجیبی بود. استقبال و ابراز ارادت ایران شاقول از من در حالی بود که در این شغل گاهی رقابت هایی اتفاق می افتد و افراد به یکدیگر بی مهری می کنند.”

همچنین در ادامه محمدرضا حیاتی گوینده خبر نیز در گفت و گو با خبرنگار که از شنیدن این خبر حیرت زده شده بود گفته است:

“از شنیدن خبر در گذشت “ایران شاقول” بسیار شوکه هستم و هنوز باور نمی کنم. از سال ۶۰ با خانم شاقول همکار بودم. این بانوی مهربان در کارش بی نظیر بود. به تمام همکارانم در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تسلیت می گویم.”

گفتگو با پیشکسوتان عرصه گویندگی بعد از درگذشت ایران شاقول +عکس

تاریخ انتشار خبر: ۲۰ February 2017 | 5:24 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.