گفت‌وگوی تنهایی با مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که همه آدم‌ها نیاز دارند مدتی را با خودشان تنها باشند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبرآنلاین، سه‌شنبه شب گذشته برنامه تلویزیونی «گفت‌وگوی تنهایی» میزبان مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در ابتدای این برنامه مهناز افشار در پاسخ به این سوال که تا چه حد در اطرافش معجزه می‌بیند؟ گفت: «اگر حمل بر خود ستایی نباشد در اطرافم معجزه می‌بینم و این اتفاق را با نیازهای روحی و روانی خودم حس می‌کنم.»

مهناز افشار در پاسخ به این سوال که یک بازیگر در حوزه کاری‌اش توان خلق کردن شخصیتی را دارد و او تا به حال چقدر عظمت این موضوع را درک کرده است، گفت: «واژه عظمت بسیار بزرگ و عزیز است. شاید خیلی وقت‌ها این عظمت را از یاد برده‌ام اما از خداوند می‌خواهم که هیچ‌وقت این عظمت را از یاد من نبرد.»
او ادامه داد: «امشب با این گفت‌وگو احساس متفاوتی دارم، شما باعث شدید که من بیشتر به خودم نگاه کنم و باعث شدید من مهناز افشار بیشتر قدر اتفاق‌های خوب زندگی‌ام را بدانم و شکرگزار باشم.»

بازیگر فیلم سینمایی «سعادت آباد» ادامه داد: «ما ملت بسیار دوست داشتنی داریم و من همه تفکرات ایرانی‌ها را دوست دارم، اما احساس می‌کنم این منیت در خصلت ما فراوان به چشم می‌خورد. این واژه من در بیان ما ایرانی‌ها کاشته شده است و اگر من واژه دیگری به جای من پیدا کنم قطعا از آن استفاده خواهم کرد.»

او ادامه داد: «من یک اصطلاحی به نام لاک تنهایی دارم، هر چند وقت یکبار ارتباطم را با اطرافم قطع می‌کنم و وقتی می‌خواهم چند روزی با خودم تنها باشم برای اینکه مادرم دلشوره نگیرد به او اطلاع می‌دهم که چند روزی دنبال من نگردد.»
مهناز افشار در ادامه گفت: «به نظر من همه آدم‌ها نیاز دارند هر چند وقت یکبار دست دلشان را بگیرند و بروند گردش.»

او گفت: «از خدا به‌خاطر بودنش سپاسگزارم و از اینکه به من فهمانده است که درکش کنم از او ممنونم.»

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.