گلکسی‌نوت ارزان در راه است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

 

چندی است که شایعه گلکسی نوت تازه همه جا انتشار یافته است حال شرکت SamMobile اعلام کرده که قرار است به زودی نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت ۳٫۰ را به بازار روانه کند.
 
 
این نسخه تازه که Galaxy Note 3.0 Lite نام گرفته قرار است با یک صفحه نمایش ۱۳٫۵ سانتی‌متری یا ۱۴٫۲۵ سانتی‌متری به بازار بیاید.
 
همچنین سامسونگ قرار است از این تلفن هوشمند در کنگره جهانی موبایل که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود رونمایی و بعد از گذشت یک ماه Galaxy Note 3.0 Lite را با دو رنگ مشکی و سفید عرضه کند.
 
طبق اطلاعات درج شده صفحه‌نمایش این گوشی از نوع LCD بوده و دوربین آن وضوح هشت مگاپیکسلی را به کاربران ارائه می‌کند. همچون سایر مدل‌های سری نوت این گوشی نیز مجهز به قلم هوشمند خواهد بود و به نظر می‌رسد سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها بعضی از مشخصه‌های فنی دستگاه را تغییر دهد.
 
باید منتظر ماند تا قیمت این گوشی در بهمن ماه مشخص شود چراکه این قیمت می‌تواند در جذب کاربران به این مدل از گوشی‌های سامسونگ تاثیر گذار باشد و نباید این نکته را از قلم انداخت که تا آن زمان قیمت آن نیز کاهش می‌یابد.
 
قیمت Galaxy Note 3.0 lite از مدل‌های همچون گلکسی گرند یا گلکسی مگا بالاتر خواهد بود درغیراین صورت بازار چنین گوشی‌هایی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.