گلکسی اس ۳ به ایران آمد

بازار دیجیتال – جانگ، مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران در مراسم رونمایی از این گوشی گفت: Galaxy S III بی‌نقص‌ترین و انسان محورترین تجربه موبایلی را به کاربران نشان خواهد داد.
ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که سرانجام این دستگاه موبایل را، که عده زیادی منتظر آن بودند، به مردم ایران عرضه کرده‌ایم. عضو جدید سری S خانواده گلکسی طوری طراحی شده است که تجربه‌ای راحت‌تر و طبیعی‌تر برای کاربر به ارمغان بیاورد. این اسمارت‌فون می‌تواند چهره، صدا و حرکات شما را تشخیص دهد. قابلیت «Smart Stay» یکی از نوآوری‌های این گوشی موبایل است که به کمک آن، Galaxy S III تشخیص می‌دهد که شما در حال حاضر برای چه کاری از اسمارت‌فون‌تان استفاده می‌کنید (مثلا مطالعه کتاب‌های الکترونیکی یا وب‌گردی).
به گزارش دنیای اقتصاد به کمک این قابلیت و با استفاده از دوربین مکالمه، Galaxy S III حرکت چشمان شما را تشخیص می‌دهد و صفحه را، در زمانی که به آن نگاه می‌کنید، برای راحتی بیشتر شما روشن نگه می‌دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های Galaxy S III قابلیت «S Voice» است. این قابلیت پیشرفته برای تشخیص دستورات صوتی شما و پاسخ‌دادن به آنها طراحی شده است. مثلا هنگامی که زنگ بیدارباش تلفن‌تان به صدا درمی‌آید، ولی شما همچنان به استراحت بیشتری نیاز دارید، کافی است با گفتن واژه «Snooze» به Galaxy S III، زنگ هشدار را برای چند دقیقه قطع کنید. شما همچنین می‌توانید از S Voice برای پخش موسیقی‌های مورد علاقه، کاهش یا افزایش بلندی صدا، فرستادن پیام‌های متنی یا ایمیل، سازماندهی کارها یا ثبت خودکار یک عکس توسط دوربین دستگاه، استفاده کنید.
قیمت این گوشی در ایران بین یک میلیون و ۲۰ تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.