گلکسی اس ۵ چه مشخصاتی دارد؟

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

ظاهرا شرکت سامسونگ درنظر دارد که نسل پنج گوشی‌های خود موسوم به گلکسی اس ۵ خود را زودتر از موعد به بازار عرضه کند.
 
 
سامسونگ زمانی که گلکسی S4 را معرفی کرد، برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای انجام داد تا در زمانی کمتر از دو ماه، حداقل ۱۰ میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش برساند.
 
آمارهای اولیه فروش گلکسی S4 نشان‌ دهنده موفقیت این گوشی بودند. اما خبرها نشان می‌دهند که آمار فروش این گوشی، نتوانسته نظر مقامات ارشد این کمپانی را به خود جلب کند. این بدان معنی است که گلکسی S4 در رسیدن به مرز فروش ۱۵۰ میلیون دستگاه ناتوان بوده است.
 
سایت VR-ZONE در این رابطه نوشته است: در نتیجه این نارضایتی، این شرکت در نظر دارد تازهترین پرچمدار خود را دی‌ماه امسال معرفی و از اوایل بهمن‌ماه روانه بازار کند.
 
شایع شده که گلکسی S5، اولین گوشی پرچمدار تمام فلزی سامسونگ خواهد بود. این موضوع سبب خوشحالی بسیاری از اشخاص خواهد شد که همواره از جنس بدنه محصولات شکایت داشته‌اند.
 
همچنین گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد از پردازنده ۶۴ بیتی Exynos 5430 در این گوشی استفاده کند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، گلکسی S5 اولین گوشی اندرویدی جهان است که مجهز به پردازنده ۶۴ بیتی می‌شود.
 
این گوشی به احتمال بسیار مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسل همراه با لرزش‌گیر اپتیکال خواهد بود که کیفیت تصویر‌برداریش در نور کم تا ۸ برابر افزایش می‌دهد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه تحت سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۴ کار کند.
 
البته هیچ‌کدام از این خبر‌ها تاکنون توسط سامسونگ تایید یا تکذیب نشده‌اند. کارشناسان معتقدند امکان معرفی گلکسی S5 پس از مدت زمان کوتاهی از عرضه گلکسی نوت ۳ وجود ندارد؛ اما سامسونگ بارها نشان داده که خط مشی گلکسی نوت و گلکسی S کاملا از هم جدا می باشند و چنانچه ضرورتی مبنی بر عرضه زودهنگام پرچمدار بعدی وجود داشته باشد، هیچ کس نمی‌تواند جلوی سامسونگ را بگیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.