گلکسی S25 فقط با تراشه اختصاصی سامسونگ تولید می‌شود

سامسونگ با گلکسی S25 پردازنده‌های اسنپدراگون را کنار می‌گذارد.

گلکسی S25 فقط با تراشه اختصاصی سامسونگ تولید می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، شایعه‌ی جدیدی از سوی یک افشاگر در ایکس منتشر شده است که می‌گوید سامسونگ در نسل بعدی بهترین گوشی خود یعنی سری گلکسی S25 تنها از تراشه‌ی اگزینوس (احتمالاً اگزینوس ۲۵۰۰) استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر گفته می‌شود گلکسی زد فولد ۷ و گلکسی زد فلیپ ۷ به پردازنده‌ی اسنپدراگون مجهز خواهند بود و مدل‌های میان‌رده و اقتصادی گلکسی A در سال ۲۰۲۵ از پردازنده‌های اگزینوس و مدیاتک بهره خواهند برد.

سال ۲۰۲۳ سامسونگ با کنار گذاشتن سیاست دو تراشه‌ای، سری گلکسی S23 را با پردازنده‌ی اسنپدارگون در همه‌ی کشورها عرضه کرد. سال ۲۰۲۴ به‌جز گلکسی S24 اولترا دو مدل دیگر گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در اکثر کشورها با تراشه‌ی اگزینوس عرضه شدند.

منبعی که شایعه را منتشر کرده است سابقه‌ی زیادی در افشاگری ندارد، بنابراین نمی‌توان با قطعیت در مورد تصمیم سامسونگ و تأثیر احتمالی‌اش بر قیمت گوشی صحبت کرد.

تراشه‌ی‌های اگزینوس در گوشی سامسونگ هیچ‌گاه نتوانستند از نظر قدرت و بهره‌وری به اندازه‌ی اسنپدراگون درخشان عمل کنند. سامسونگ با اگزینوس ۲۴۰۰ پیشرفت‌های قابل توجهی داشت و ممکن است اگزینوس ۲۵۰۰ بتواند رقیبی شایسته برای اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشد.

انتهای پیام/


پلاس
تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.