گل‌محمدی: تغییراتی در ترکیب مقابل فولاد داریم

۰۹ام بهمن ،

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با فولاد با تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: فردا بازی سختی با فولاد داریم. الان بازی‌های لیگ طوری شده که حساسیت نسبت به بازی‌های قبل در آن‌ها بیشتر است. با توجه به وضعیتی که در جدول داریم فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. باید از حضور تماشاگران و میزبانی نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم در این دیدار خانگی سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: فولاد در چند هفته قبل نتایج خوبی گرفته و ۱۴ هفته است که نباخته است. آن‌ها اعتماد به نفس خوبی دارند، اما بازیکنان ما با توجه به اینکه شرایط را درک کرده‌اند و در هفته قبل هم تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌اند فردا با اراده بهترین نسبت به بازی‌های قبل به میدان خواهند رفت. امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

گل‌محمدی با اشاره به مصدومیت محمد نوری و محرومیت رضا حقیقی گفت: با توجه به غیبت این دو بازیکن مجبوریم تغییراتی در تیم داشته باشیم.

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس دربارهٔ حاشیه‌های بعد از داربی پرسید که وی گفت: من داربی را دیگر فراموش کرده‌ام هرچقدر راجع به داوری و صحنه‌های پنالتی بخواهیم صحبت کنیم صدای‌مان به جایی نمی‌رسد. باید آن بازی را فراموش کنیم و به دیدارهای حساسی که در آینده داریم فکر کنیم.

وی افزود: به هر حال دربارهٔ قضاوت آن بازی حرف‌هایی مطرح شد که ما مجبور شدیم برای دفاع از حق پرسپولیس وارد این دعوا شویم. شخصیت رویانیان نباید سبب می‌شد که برخی از این موضوع سوء استفاده کنند. ما برای گرفتن حق باید تمام تلاش‌مان را بکنیم. حالا یا می‌توانیم حق‌مان را بگیریم یا نمی‌توانیم.

سرمربی پرسپولیس دربارهٔ مشکل گل‌زنی این تیم و عملکرد مهاجمان گفت: ما برای مهاجمان تمرین‌های اختصاصی در نظر می‌گیریم اما شرایط روحی و روانی هر بازیکن هم تاثیرگذار است. بازیکنان ما باید در زدن ضربات آخر دقت و تمرکز بیشتری داشته باشند. امیدوارم با توجه به تغییراتی که فردا در ترکیب انجام می‌دهیم، این جابه‌جایی‌ها جواب دهد و بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند خود را نشان دهند.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پرسپولیس تمام تمرکز خود را روی جام حذفی گذاشته است گفت: این طور نیست. شرایط ما در لیگ طوری نیست که بخواهیم این جام را فراموش کنیم. باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کنیم و این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. تلاش‌مان را می‌کنیم باقی‌اش دست خداست، اما این اراده را داریم که در میان تیم‌های بالای جدول قرار گیریم و این طور نیست که فقط به جام حذفی فکر کنیم.

عباسی، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس هم در این نشست از سازمان لیگ به خاطر برگزاری منظم نشست‌های خبری قبل از بازی تشکر کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.