گمانه‌زنی‌ها دربارهٔ کابینه دولت یازدهم صحت ندارد

۲۹خردادماه،

اطلاعیه دفتر رئیس‌جمهور منتخب:

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های مطرح شده دربارهٔ کابینه یازدهم را شایعه دانست.

به گزارش فارس، دفتر امور رسانه‌های دفتر رئیس‌جمهور منتخب عصر جمعه با صدور اطلاعیه‌ای متذکر شد که گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های انتشار یافته در مورد اعضای کابینه یازدهم و همچنین کارگروه‌ها و کمیته‌های مشورتی صحت ندارد و شایعه است.

در این اطلاعیه‌ خاطرنشان شده است که طبیعتا پس از هر انتخاباتی گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها توسط اشخاص و رسانه‌ها صورت می‌پذیرد و بعضا به شکل شایعه گسترش می‌یابد.

دفتر امور رسانه‌های دفتر رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد که هیچ یک از این گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها که اخیرا دربارهٔ کابینه دولت یازدهم منتشر می‌شود صحت ندارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دولت یازدهم دولتی فراجناحی و بر مبنای شایسته‌سالاری است که با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد تشکیل می‌شود و هرگونه اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه بر اساس زمان‌بندی در نظر گرفته شده توسط دفتر امور رسانه‌های دفتر رئیس‌جمهوری منتخب در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.

بر طبق این گزارش، طی روزهای اخیر فهرست‌هایی که اشتراکات بسیاری با هم دارند دربارهٔ اعضای احتمالی کابینه یازدهم انتشار یافته که اغلب اسامی انتشار یافته در این فهرست‌ها از وزرا و مدیران کابینه سازندگی و اصلاحات می باشند. دفتر امور رسانه‌های دفتر رئیس‌جمهور منتخب این فهرست‌ها را فاقد صحت دانسته است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.