گواردیولا امروز تصمیم می گیرد: مقصد بعدی انگلیس

سرمربی بارسلونا قرار است با توجه به حذف از لیگ قهرمانان اروپا وبعید بودن احتمال قهرمانی در این فصل لالیگا اعلام کند که قرارداد خود را با این تیم تمدید می کند و در نوکمپ می ماند یا نه.

روزنامه ‘ ال موندو دیپورتیوو’ چاپ بارسلونا مدعی شد که گواردیولا در حال ارزیابی پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی انگلیس است.

به نوشته این روزنامه ، اتحادیه فوتبال انگلیس ممکن است او را حتی در پست مشاوره نیز در تیم ملی انگلیس بکار بگیرد.

گواردیولا شنبه بعدازظهر با ‘ ساندرو روسل’ رییس باشگاه بارسلونا ملاقاتی داشته و گفته است تا روز جمعه تصمیم خود را درباره ماندن یا رفتن اعلام خواهد کرد.

گواردیولا زبان انگلیسی را فرا گرفته و به تازگی علاقه خود به شیوه فوتبال در لیگ برتر انگلیس را نشان داده است.

سرمربی کاتالان پس از دیدار با چلسی در روز سه شنبه گفت: با تیتو ( ویلانوا- دستیار) صحبت خواهم کرد تا ببینم چکار باید بکنیم.

وی افزود: در حال حاضر باید بیشتر روی احساسات و روحیه بازیکنان کار کنیم و ببینیم چگونه می توانیم وضعیت آنها را بهبود بخشیم چون این بازیکنان مدتها برای عبور از چنین مرحله ای توپ زده بودند.

گواردیولا افزود: پایان این هفته باید به دیدار رایو وایکانو برویم. به هر حال ما هنوز بارسا هستیم و باید طبق روال سابق به کارمان ا دامه دهیم. سپس با رئیس باشگاه درباره همه چیز صحبت خواهیم کرد از وضعیتی که در این روزها دچار آن شدیم تا بقیه چیزها. البته تصمیم هم خواهیم گرفت چون اکنون وقت تصمیم گیری رسیده است.

موندو دیپورتیوو مدعی شده که مدیر فنی باشگاه چلسی ‘ مایکل امنالو’ با گواردیولا ملاقات کرده تا او را در تابستان به استمفورد بریج بیاورد.

باشگاه های منچسترسیتی و لیورپول هم مایل به جذب گواردیولا هستند ولی ‘ مارتین’ برادر سر الکس فرگوسن که معمولا به عنوان مامور به اسپانیا سفر می کند گفته است با این هافبک سابق تیم ملی اسپانیا گفت و گو کرده و او سرانجام هدایت منچستریونایتد را به عهده خواهد گرفت.

باشگاه بارسلونا ا میدوار است که گواردیولا تصمیم به ماندن بگیرد ولی در عین حال در مورد جانشین او هم فکر می کند.

۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۵۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.