گواردیولا در اولین مصاحبه رسمی‌اش به عنوان سرمربی بایرن چه گفت؟

۰۱ تیرماه ۱۳،

ورزش > فوتبال جهان – مراسم معارفه پپ گواردیولا به عنوان سرمربی تازه بایرن امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آلیانس آره‌نا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز؛ پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا که از ابتدای سال ۲۰۲۲ به عنوان جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ معرفی شده بود، امروز (دوشنبه) با حضور در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا رسما به هواداران معرفی شد تا به صورت رسمی کار خود را در با تیم قهرمان اروپا آغاز کند. او در ابتدا صحبت هایش گفت: «من به خاطر بازیکنان و تاریخ این باشگاه تصمیم به حضور در بایرن مونیخ گرفتم. آنها یکی از بهترین تیم های جهان می باشند.»

سرمربی ۴۲ ساله اسپانیایی ادامه داد: «من برای بازگشت به فوتبال آماده ام. این چالشی تازه برای من است. دوران من در بارسلونا شگفت انگیز بود، اما من به چالشی تازه نیاز داشتم. بایرن مونیخ این فرصت را به من داد.»

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از انتظارات هواداران بایرن آگاه است، گفت: «من باید قبول کنم که مردم تیم من را با بایرن فصل قبل مقایسه خواهند کرد. در تیم های بزرگ یک مربی همیشه تحت فشار است. من در اینجا از این موضوع به خوبی آگاهی دارم، اما خوشحالم که این مسئولیت را برعهده گرفتم.»

او در پایان گفت: «من هدایت تیمی را در دست گرفته ‌ام که فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشته. آنها چهار جام را کسب کرده اند، سه گانه و سوپر کاپ آلمان»

پپ گواردیولا در اولین چالش جدی خود در بایرن مونیخ ۳۰ آگوست ۲۰۲۲ در سوپرکاپ اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.