گودزیلای جدید به سینما می‌آید

سینما و تلویزیون > سینمای‌جهان
نسخه جدید سینمایی «گودزیلا» تاریخ اکران عمومی خود را پیدا کرد. این محصول جدید کمپانی برادران وارنر، برای ۱۶ ماه مه سال ۲۰۲۴ به روی پرده سینماها خواهد رفت.

به گزارش فارس، «گودزیلا»ی جدید این کمپانی فیلمسازی، نسخه احیا شده قصه و فیلم قدیمی و کلاسیک این حیوان و هیولای عظیم‌الجثه است.

دن فلمن یکی از مدیران کمپانی برادران وارنر می‌گوید «گودزیلا»ی جدید را آن‌ها با همکاری شرکت مستقل فیلمسازی لجندری پیکچرز تهیه می‌کنند.

«گودزیلا» یک مجموعه فیلم موفق اکشن و علمی ـ تخیلی ژاپنی است که کمپانی قدیمی توهو در این کشور، بیش از ۲۵ قسمت آن را تهیه و تولید کرده است.

نسخه جدید کمپانی برادران وارنر، قصد دارد به ریشه‌های اصلی این فیلم و کاراکترهای مختلف و متنوع آن برگردد و یک فیلم تازه ارائه دهد.

کارگردانی این نسخه را گارت ادواردز به عهده دارد که با درام اجتماعی و تلخ «هیولاها» به شهرت بین‌المللی رسید و شارلیز ترون را صاحب جایزه اسکار کرد.

فیلمنامه نسخه جدید «گودزیلا» را دیو کالاهام (نویسنده «غیرقابل مصرف‌ها» ۱ و ۲) و دیوید اس‌گویر (نویسنده سه گانه «شوالیه تاریکی») نوشته‌اند.

کمپانی ژاپنی توهو هم قرار است در تولید نسخه جدید گودزیلای انگلیسی زبان با کمپانی برادران وارنر و شرکت لجندری پیکچرز همکاری کند.

این فیلم به صورت سه بعدی تهیه خواهد شد و بازیگران اصلی آن تا یک ماه دیگر انتخاب و معرفی خواهند شد.

هنوز اطلاعی از قصه فیلم در دست نیست و کسی نمی‌داند ماجراجویی‌های گودزیلا در آن، از کجا و چگونه شروع خواهد شد.

صنعت سینمای آمریکا، اولین بار در سال ۱۹۸۸ دست به تولید نسخه دوباره‌سازی شده و انگلیسی زبان «گودزیلا»ی ژاپنی زد.

این فیلم را رولند آمریچ کارگردانی کرد که در سطح جهانی ۳۸۰ میلیون دلار فروش داشت.

با وجود این رقم بالای فروش «گودزیلا» صاحب قسمت تازه‌ای نشد.

معلوم نیست چرا کمپانی برادران وارنر برای امر کارگردانی نسخه تازه و احیا شده «گودزیلا»ی جدید خود، از این فیلمساز موفق دعوت به همکاری نکرده است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.