گوشی جدید سامسونگ با دو صفحه نمایش

کمپانی سامسونگ گوشی های هوشمند جالبی را برای دومین اپراتور بزرگ در پرجمعیت ترین کشور جهان طراحی و ساخته است. شرکت China Unicom به زودی این گوشی را برای فروش در چین عرضه خواهد کرد.
شماره مدل این گوشی سامسونگ GT-B9120 است. این گوشی تاشو است و از ویژگی های بارز آن می توان به دو صفحه نمایش WVGA 3.5 اینچی Super AMOLED اشاره کرد.
البته سامسونگ پیش از این هم گوشی مشابه ای روانه بازار کرده بود. گوشی تاشو SCH-W689 با دو صفحه نمایش لمسی اما این گوشی مبتنی بر اندروید نیست و از سیستم عامل Bada بهره می برد.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Unwired View، با این تفاسیر گوشی جدید GT-B9120 اولین گوشی تاشو سامسونگ است که از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. مسلما این گوشی برای کسانی که به استفاده از صفحه کلید های سخت افزاری عادت کرده اند مناسب نیست برخی افراد حاضرند بمیرند اما از صفحه کلید تمام لمسی استفاده نکنند.
علاوه بر ۲ صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی گوشی GT-B9120 دارای یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در عقب و دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو، پردازنده دو هسته ای MSM8260 شرکت Qualcomm، قابلیت اتصال به HSPA و Wi-Fi، یک گیگا بایت رم، بلوتوث و ۱۶ گیگا بایت هارد داخلی است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.