گوشی جدید و متفاوت ال جی + عکس

گوشیOptimus L7 ال جی که از گوشی های سریL ال جی می باشد، از این هفته به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند علی رغم طراحی و ظاهر اسپرت خود، از صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی برخوردار بوده و دارای نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید می باشد. به عنوان یک گوشی از سری L، Optimus L7 دارای طراحی منحصر به فردی بوده و در عین حال از تمامی قابلیت های یک گوشی هوشمند برخوردار است.

Optimus L7 با ضخامت ۸٫۷ میلیمتر و به همراه بدنه براق و باریک و کناره های متالیک خود، ظاهری شیک و منحصر به فرد و هماهنگ با طراحی گوشی های سری L ال جی کسب نموده است. صفحه نمایش ۴٫۳ عریض این گوشی بالاترین وضوح را در برابر نور آفتاب برایتان فراهم می نماید.

گوشی جدید و متفاوت ال جی + عکس

کاربران این گوشی با استفاده از نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید که دارای سرعت و دقت بالاتری می باشد، می توانند از یک رابط کاربری با قابلیت های بهتر و کارکرد بالاتر بهره مند شوند.

دوربین نصب شده بر روی Optimus L7 بسیار سریع بوده و قادر است تصاویری با فوکوس اتوماتیک، تنها د ر ۰٫۶ ثانیه بگیرد و تصاویری بسیار واضح و فوق العاده را در هر کجا و هر زمان برایتان ثبت نماید.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش، Optimus L7 زیبایی و عملکرد را در یک گوشی هوشمند به شما ارائه می¬کند، ال جی معتقد است که این گوشی می تواند توجه همگان را به خود جلب کرده و یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند ال جی در بازار گردد.

گوشی جدید و متفاوت ال جی + عکس

پردازنده: ۱GHZ Cortex A5

حافظه: ۲٫۷ گیگا بایت (حافظه داخلی)، ، پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت با کارت Micro SD

نمایشگر: ۴٫۳ اینچی WVGA

دوربین:۵٫۰ مگاپیکسل به همراه فلاش LED

سیستم عامل: نسخه آندروید ۴٫۰ ( Ice Cream Sandwich )

باتری: ۱٫۷۰۰mAh

ابعاد: ۱۲۵٫۵ * ۶۷ *۸٫۷ میلیمتر


مجله اینترنتی ممتازنیوز سرگرمی و تفریحی اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.