گوشی لوکس ورتو برای کاربران هندی

۲۸اردیبهشت،

 

شرکت بریتانیایی Vertu که به صورت اختصاصی گوشی‌های هوشمند لوکس و گران‌قیمت را تولید می‌کند، محصول تازه خود را به دست کاربران هندی رساند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند که Vertu TI نام گرفته،‌ از ۱۸۴ قطعه مجزا تشکیل شده است و در خانواده گوشی‌های لوکس طبقه‌بندی می‌شود که البته روی این محصول نسخه ۴٫۱ سیستم‌عامل اندروید موسوم به Ice Cream Sandwich نصب شده است.
 
این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۳٫۷ اینچی از نوع WVGA را در خود جا داده است و شامل پردازنده دوهسته‌ای با توان ۱٫۷ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر می‌شود.
 
این گوشی هوشمند رم یک گیگابایاتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱٫۳ مگاپیکسلی مخصوص برقراری تماس‌های تصویری اشاره کرد.
 
"پری اوستینگ"(Perry Oosting) مدیرعامل شرکت Vertu در این خصوص گفت: «گوشی هوشمند Vertu T1 بهترین محصول ما در یک دهه قبل محسوب می‌شود. سیستم‌عامل این گوشی هوشمند تمام ابزارهای مورد نیاز کاربران را در اختیار آن‌ها می‌گذارد و طراحی آن مختص شرکت Vertu است. شرکت Vertu از دهه ۹۰ که فعالیت خود را آغاز کرد همواره به تولید گوشی‌های هوشمند لوکس مشغولی بوده است و ما پیش‌بینی می‌کنیم که در این سال‌ها Vertu T1 یکی از بهترین محصولات تولید شده محسوب می‌شود. به جرات می‌توان گفت که هیچ محصولی در بازار جهانی شبیه به Vertu T1 نیست».
 
شرکت Vertu در سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد که تا ژوئن ۲۰۱۲ به طور کامل تحت مدیریت شرکت فنلاندی نوکیا ارایه می‌شد. شرکت نوکیا در این زمان ۹۰ درصد سهام Vertu را به شرکت EQT VI واگذار کرد. شرکت Vertu در آسیا فروشگاه‌های اختصاصی خود را در سنگاپور، کوالا لامپور، سیدنی، چین، هنگ‌کنگ، تایوان و ویتنام تاسیس کرده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.