گوچی از زندان استاندارد رها شد/ ستاره تیم ملی ناجی چارلتون می شود؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – چارلتون اتلتیک باری دیگر یک ایرانی را در تیم خود می بیند. بعد از کریم باقری ، این بار رضا قوچان نژاد به این تیم انگلیسی پیوست.

به گزارش ممتاز ؛ سایت باشگاه چارلتون اتلتیک به صورت رسمی از پیوستن رضا قوچان نژاد ۲۶ ساله به این تیم ریشه دار انگلیسی خبر داد. او با قراردادی ۲ ساله به این باشگاه پیوسته است.

قوچان نژاد که با گل هایش نقشی بسزا در رسیدن تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۴ داشت و محبوبیتی فراتر از باور میان فوتبالدوستان ایرانی دارد ، تمام نیم فصل اول بازی های لیگ بلژیک را روی نیمکت نشست چون سرمربی اسرائیلی تیمش اصلا اعتقادی به او نداشت. رضا اما دم نزد و آرام مان تا سرانجام از این تیم جدا شد. او قبل از جام جهانیی جایی که می تواند مجالی باشد برای درخشش و رسیدن به تیم های بزرگ دنیا ، چارلتون را انتخاب کرده است. تیمی قدیمی که این روزها حال چندان خوشی ندارد و در آستانه سقوط به دسته دوم انگلستان است. رضا اما به این تیم می رود تا در اوج ناامیدی بتواند تیم انگلیسی را هم مثل تیم ملی ایران نجات دهد. گوچی آیا می تواند برای طرفداران چارلتون هم ناجی باشد؟ نجات او از زندان استاندارد لیژ می تواند باری دیگر این ستاره مشهدی را به اوج آمادگی برگرداند. 

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.