گوگل تبرئه شد!

۲۸م آذر ،

فاوانیوز: گوگل قبول کرده که شرایط یکسانی برای رقبای خود قائل شود و جلوی انحصارطلبی تجاری را بگیرد. این در حالی است که دو طرف هنوز در مورد خبرها انتشار یافته موضع گیری نکرده اند و رسیدگی به این مساله کماکان در جریان است.
 
منابع نزدیک به گوگل می گویند این شرکت در حال رسیدن به توافقی با کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا برای در امان ماندن از جریمه کلان مالی است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از افتانا؛ گوگل ۲۰ ماه است که از سوی این کمیسیون به انحصارطلبی تجاری متهم شده و چند هفته ای است به شدت تلاش می کند تا با حل و فصل اختلافات خود از تبعات گسترده آن جلوگیری کند.

گوگل برای رسیدن به این هدف قرار است تعهدات بسیار سفت و سختی به کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا بدهد، دالّ بر اینکه دیگر به هیچ وجه محتوای پایگاه اینترنتی های دیگر را در سرویس های مختلف خود کپی نکرده و ارائه نمی کند، مگر آنکه قبلاً موافقت آنها را به دست آورده باشد.

علاوه بر این آگهی دهندگان حق خواهند داشت عملکرد و نتایج ارائه تبلیغات خود بر روی سرویس های تبلیغاتی گوگل را با سرویس های مشابه مقایسه کنند. در بخش پایانی این نامه به شکایت شرکت های رقیب گوگل مانند مایکروسافت، یلپ و اکسپدیا پرداخته می گردد. این شرکت ها گوگل را متهم کرده اند که با سوءاستفاده از تسلط خود بر بازار جستجوگرهای اینترنتی مانع نمایش اطلاعات مربوط به خدمات آنها در صفحه اول نتایج جستجوگر خود می گردد.

گوگل قبول کرده که شرایط یکسانی برای رقبای خود قائل شود و جلوی انحصارطلبی تجاری را بگیرد. این در حالی است که دو طرف هنوز در مورد خبرها انتشار یافته موضع گیری نکرده اند و رسیدگی به این مساله کماکان در جریان است.
 

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.