گوگل مدل بعدی گوشی هوشمند نکسوس را تصادفی نشان داد + ویدئو

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در تصاویر ویدیویی مربوط به معرفی سیستم‌عامل Android KitKat گوشی هوشمندی نمایش داده می‌شود که هنوز روانه بازار نشده است و در سری گوشی‌های Nexus گوگل طبقه‌بندی می‌شود.
 
 
 
این طور که گفته می‌شود، سیستم‌عامل Android KitKat تنها محصولی نبوده که گوگل به تازگی از آن رونمایی کرده است و منابع آگاه می‌گویند این شرکت بزرگ اینترنتی به صورت اتفاقی مدل بعدی سری گوشی‌های هوشمند Nexus را نیز نمایش داده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، تاکنون خبرها بسیاری در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده است، اما در تصاویر ویدیویی مربوط به معرفی سیستم‌عامل Android KitKat گوشی هوشمندی نمایش داده می‌شود که هنوز روانه بازار نشده است و در سری گوشی‌های Nexus گوگل طبقه‌بندی می‌شود.
 
این طور که منابع آگاه می‌گویند، این تصاویر مربوط به محصولی موسوم به Nexus 7 می‌شود.
 
این گوشی هوشمند تازه نمایشگر لمسی بزرگ دارد، روی آن آرم Nexus حک شده است و طراحی کلی و محل قرار گرفتن دوربین آن شبیه به گوشی‌های قبلی گوگل است.
 
این تصاویر در حیاط شرکت گوگل تهیه شده است. در پشت شخصی که این گوشی هوشمند تازه را در دست گرفته است یکی از کارمندان شرکت گوگل قرار دارد که گوشی هوشمند Nexus 4 در دستان او ملاحظه می‌شود. مقایسه این شخص با فردی که گوشی هوشمند تازه را در دست گرفته است نشان می‌دهد که محصول تازه گوگل نمایشگر بزرگ را در خود جا داده است.
 
منابع آگاه اظهار داشته‌اند که سری بعدی گوشی هوشمند Nexus گوگل در شرکت کره‌ای ال‌جی تولید می‌شود.
 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.