«یادگار آفتاب»؛ پژوهشی دربارۀ زندگی امام حسن(ع)

کتاب «یادگار آفتاب» شامل مطالب پژوهشی و تحقیقی درباره شخصیت و زندگانی حضرت امام حسن مجتبی(ع) امروز همزمان با سالروز ولادت امام حسن(ع) به همت ابوالفضل هادی‌منش و انتشارات بهار دل‌ها منتشر و راهی بازار نشر شد.

این کتاب شامل پژوهشی در زندگانی و سیره امام حسن مجتبی(ع) است و خلاف اکثر آثار ابوالفضل هادی‌منش گردآورنده آن، در حوزه سنی مخاطبان بزرگسال جا می‌گیرد. این کتاب مطالب و مقالاتی درباره دوران کودکی، فعالیت‌های امام حسن (ع) پیش از رسیدن به امامت، ازدواج و فعالیت‌های ایشان پس از انتصاب به امامت را شامل می‌شود.

یکی از مطالبی که کتاب روی آن تمرکز دارد، موضوع صلح تحمیل شده به امام حسن (ع) در خلال جنگ با معاویه است که یکی از بخش‌های مهم این کتاب را به خود اختصاص داده است.

گردآورنده کتاب گفت: پیش از این مقالات تحقیقی و پژوهشی درباره امام حسن (ع) نوشته بودم که به پیشنهاد دوستانم آن‌ها را تکمیل کرده و در قالب یک کتاب درآوردم. این کتاب ۱۴۸ صفحه حجم دارد و در پایان آن هم سوالات و آزمونی تستی وجود دارد تا اگر مورد استفاده ارگان‌های مختلف قرار گرفت، بخش سوالاتش به صورت طبقه‌بندی شده به کار بیاید.

کتاب «یادگار آفتاب» توسط انتشارات بهار دل‌ها وارد بازار نشر شد. این کتاب نسخه گزیده‌ای هم دارد که پیش از انتشار نسخه اصلی آن، توسط ناشر چاپ شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.