یازده کیلو اضافه وزن بعد از المپیک چین!

مایکل فیلیپس شناگر اسطوره ای المپیک اعتراف کرد که پس از المپیک چین برای مدتها هیچ انگیزه ای نداشته و نزدیک ۱۱ کیلو اضافه وزن پیدا کرده بود .

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مایکل فیلیپس دارنده هشت مدال طلایی المپیک پکن در سال ۲۰۰۰ در مورد وضعیت فعلی خود می گوید: مردم موضوع زیاد خوردم من را بزرگ می کنند، شرایط آنقدر ها هم حاد نیست.

اما فیلیپس در مورد المپیک پکن اعتراف می کند: بعد از المپیک انگیزه ای نداشتم و به معنای واقعی مدتها هیچ کاری نمی کردم در آن زمان یازده کیلو وزن اضافه کردم.

وی ادامه داد: با یکی از دوستانم در میادین فوتبال ساحلی بازی می کردیم و یک نفر عکس از ما گرفته و همه جا پخش شد.
واکنش وی به عکس این بود: واقعاً باید تمرینات را شروع کنی مرد، تو چاق شدی!

هر چند تصور مایکل فیلیپس خارج از فرم سخت است اما با توجه به اینکه وی تمام دوران بزرگسالی خود را تحت فشار تمرینات سخت و رژیم های تمرینی برای بازیابی بیشترین توان خود گذرانده، این جریان قابل درک به نظر می رید به خاطر همین تمرینات هم فلپس متوقف ترین بازیکن تاریخ المپیک با مجموع ۱۴ مدال طلا و رکورد ۸ طلا در المپیک بوده و کمی اضافه وزن  پس از این دوره طبیعی به نظر می رسد.

فلیپس اولین المپینی نیست که با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کند شاون جانسون ژیمناست محبوب آمریکایی هم پس از چهار مدال المپیک پکن با مشکل مشابهی روبرو بود ه و اعتراف می کند یازده کیلو اضافه وزن پیدا کرده و از مانور رسانه ها روی این موضوع ناراحت است.

با این وجود جانسون و فیلیپس هر دو تناسب اندام خود را بازیافته و هدفشان را به دست آوردن هفت مدال طلای دیگر در لندن عنوان می کنند.

فیلیپس می گوید: فهمیده ام که شاید هنوز از تمام پتانسیل هایم استفاده نکرده ام هنوز هم چیزهای بیشتری در استخر هست که می توانم به آن برسم. وقتی به این نقطه از دوران حرفه ای رسیدم با خود گفتم: آیا ۲۰ سال بعد به گذشته نگاه کردم وبا خود می گویم :« تنها اگر ….»


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.