یاوری: حالا ژوزه به خوبی مرا می شناسد

به گزارش ایرنا، ‘محمود یاوری’ در نشست خبری پس از دیدار تیم های پرسپولیس و فجرسپاسی خاطرنشان کرد: این مربی پرتغالی تازه به ایران آمده و طبیعی است که مربیان کشورمان را نشناسد اما گمان می برم از امشب به خوبی مرا در یاد داشته باشد.

وی ادامه داد: همگان گمان می کردند که فجرسپاسی بازنده دیدار با پرسپولیس خواهد بود اما در نیمه دوم متوجه شدند که شرایط این دیدار گونه دیگری رقم خواهد خورد.

یاوری عنوان کرد: بارها اعلام کرده ام که نتیجه بازی در زمین رقم می خورد و بازیکنان گران قیمت و صحبت های آنان نمی تواند نتیجه را مشخص کند.

سرمربی فجرسپاسی ادامه داد: تیم ما با شرایطی که دارد بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته است و باید به آنان به دلیل نمایش خوبی که داشتند تبریک بگویم.

وی افزود: بخوبی می دانستم شرایط بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم به گونه ای خواهد بود که از نظر بدنی با مشکل روبرو می شوند و با تغییراتی که در روش بازی دادیم به برتری رسیدیم.

یاوری با اشاره به اینکه پرسپولیس در این فصل مدعی خواهد بود گفت: ما در بهترین شرایط با این تیم بازی کردیم و یقین دارم پرسپولیس در هفته های آینده بسیار بهتر خواهد بود.

گفتنی است، تیم فوتبال فجرسپاسی سه شنبه شب در هفته دوم از لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی تیم پرسپولیس را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

۱۵۹۲

ورزشی**۳۷۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۵۶۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.