یوآخیم لو ماندنی شد

عدم قهرمانی دراین بازیها شکست از ایتالیا  انتقادهای زیادی در رسانه های آلمان را به همراه داشت . با این حال فدراسیون فوتبال آلمان ۴۸ ساعت پس از شکست تلخ نیمه نهایی در بیانیه ای تاکید کرد به قراردادش با لو پایبند است و او همچنان مربی تیم ملی خواهد بود. ولفگانگ نیرسباخ رییس فدراسیون فوتبال آلمان همچنین ساعاتی پس از شکست نیمه نهایی در هتل تیم در ورشو حضور پیدا کرد به یوآخیم لو گفت :«یوگی کار بزرگی انجام دادی و ما از اینکه تو را به عنوان مربی تیم داریم واقعا راضی هستم. ما همچنان احساس می کنیم فوتبال آلمان در اوج به سر می برد. تیم ما جوان ولی با استعداد است و تیمی با ۲۳ بازیکن بزرگ است که مربی توانایی دارد.»

پس از این صحبتها تمامی بازیکنان و مربیان تیم برای یوآخیم لو دست زده و به این ترتیب از زحمات او در این بازیها تشکر کردند.

قرارداد یوآخیم لو تا پایان بازیهای جام جهانی ۲۰۲۲ است و بعید است او با توجه به علاقه ای که به مربی گری در یکی از باشگاه های مطرح اروپا دارد در سمت مربی گری تیم ملی آلمان باقی بماند.

اما یورگن کلینزمن مربی تیم ملی آمریکا و سرمربی تیم ملی آلمان در بازیهای جام جهانی ۲۰۰۶ با تمجید از زحمات یوآخیم لو به مجله اشترن گفت :«مشخص است تمامی اقدامات یک مربی نمی تواند منجر به موفقیت شود. مربی تصمیم هایش را قبل از بازی می گیرد و تضمینی برای قهرمانی نمی تواند بدهد. تیم ملی آلمان جوان ترین تیم مسابقات یورو ۲۰۱۲ بود وهمیشه بازیکنان جوانی از سوی یوآخیم لو به این تیم جذب شده اند. برای قهرمانی در یک تورنمنت اعتماد به نفس ضروری است و تیم او باید روی این جنبه برای بازیهای جام جهانی ۲۰۲۲ کار کند. درهمین حال میشاییل بالاک کاپیتان سابق تیم ملی المان هم در انتقاد از عملکرد یوآخیم لو گفت :«به نظرم او تغییرات زیادی در تیم ایجاد کرد و دوست داشت از ۱۸ بازیکن استفاده کند د رحالیکه در یک تورنمنت باید از ۱۳ و یا ۱۴ بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کرد و حتی اگر همه خوب بازی کنند دلیلی برای حضور تمامی آنها در ترکیب اصلی در بازیهای مختلف نبود.»

بیلد/۳۰ ژوئن

۴۱۲۸۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.