یکدندگی مسئولان تاتنهام در مورد فروش بیل/ یونایتد با دیوار حرف بزند بیشتر جواب می گیرد تا با ما!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – مسئولان تاتنهام می خواهند به هر قیمتی که شده گرث بیل ستاره ولزی خود را در این تیم نگه دارند.

به گزارش ممتاز؛ فعلا سمج‌ترین مشتری این بازیکن منچستریونایتد است و تاتنهامی ها برای اینکه آب پاکی را روی دست سران اولدترافورد بریزند گفته اند که منچستریونایتد «فقط وقت خود را تلف می کند» اگر بخواهد در مورد خرید گرث بیل حتی حرف بزند.

گفته می گردد «ادوارد وود-وارد» مدیر منچستریونایتد از اردوی پیش فصل یونایتد در استرالیا جدا شده و به انگلیس برگشته تا پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی شیاطین سرخ را به تاتنهم ارائه کند. او امیدوار است که با ارائه این پیشنهاد تاتنهامی‌ها را به یک تجارت پرسود ترغیب کند.

اما مسئولان «اسپرز» در صحبتهای محرمانه خود گفته اند که منچستری ها اگر با دیوار حرف بزنند شاید جواب بهتری دریافت کنند تا اینکه بخواهند با «دنیل لوی» مدیر تاتنهام در مورد فروش بیل حرف بزنند!

سران ارشد باشگاه سفیدپوش لندنی روی این قضیه حساس و یکدنده شده اند. آنها می خواهند بیل به هیچ عنوان فروشی نیست حتی اگر پیشهاد ۸۵ میلیون پوندی ارائه شود، رقمی که رکورد نقل و انتقلات فوتبال جهان را خواهد شکست. تاتنهامی‌ها همین لحن را برای رئال مادرید هم به کار بردند و باشگاه مادریدی را از خرید بیل منصرف کردند اما به نظر می رسد منچستریونایتد توجه چندانی به این اظهارات ندارد و مصمم است که تا جایی که می تواند باشگاه لندنی را برای فروش ستاره خود تحت فشار بگذارد.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.