یک‌هزار اتوبوس دیگی به تهران اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: قرارداد خرید یک هزار اتوبوس و مینی‌بوس برای توسعه ناوگان این شرکت همزمان با دهه ولایت منعقد شد.

یک‌هزار اتوبوس دیگی به تهران اضافه می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهدی علیزاده با اعلام این خبر، گفت: در ادامه روند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی قراردادی برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و ۵۰۰ دستگاه مینی بوس جدید منعقد شد و با توافقاتی که در این قراردادها صورت گرفته بخشی از این اتوبوس ها و مینی بوس ها تا پایان سال و مابقی تا سال ۱۴۰۳ به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران اضافه شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری چهار قرارداد با تولیدکنندگان داخلی منعقد شده که مجموعا ۲ هزار اتوبوس و ۵۰۰ دستگاه مینی بوس از طریق نوسازی به شبکه خدمات رسانی اتوبوسرانی افزوده خواهد شد.

علیزاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای تقویت ناوگان اتوبوسرانی، افزود: بازسازی و اورهال و همچنین مهندسی مجدد خطوط از دیگر اقداماتی است که برای افزایش توان اتوبوسرانی تهران انجام می شود که امیدواریم با تحقق این برنامه ها و اقدامات گامی موثری برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان برداشته شود.

وی ادامه داد: بخش اورهال و بازسازی اتوبوس‌ها نیز طبق برنامه تا ابتدای مهرماه انجام خواهد شد و قبل از بازگشایی مدارس قریب ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از بخش ملکی یعنی اتوبوس‌های شهرداری، بهسازی و نوسازی می‌شود. همچنین در تلاش هستیم با پرداخت یارانه، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس‌ بخش خصوصی نیز بازسازی و به چرخه خدمات رسانی اضافه شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به نوسازی برخی از خطوط اتوبوسرانی و تغییر ناوگان آنها از اتوبوس به مینی بوس خاطر نشان کرد: در قالب طرح مهندسی مجدد خطوط اتوبوس هایی که در خطوط کم تقاضا بودند برای بهره وری بهتر به خطوط پر مسافر منتقل و از مینی بوس های نو برای خدمات رسانی در این خطوط استفاده می شود.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.