یک اتاق کار جذاب داشته باشید

how-to-organize-your-work-space

چیدمان اتاق کار

محیط یکی از موثر ترین عوامل بر روی کیفیت کار های اداری است در این مقاله سعی خواهیم کرد نکات مهم در دکوراسیون محل کار را بازگو کنیم.

انتخاب میز :

اصلی ترین فضایی که کارهای شما را در بر میگیرد میزکار است پس سعی کنید در انتخاب میز دقت لازم را به خرج دهید و میزی متناسب با حجم کاری و فضای اتاق کار خود برگزینید ، در خرید صندلی دقت کنید که صندلی های اداری برای کارهای طولانی مدت بهترین گزینه هستند چون علاوه بر راحتی در هنگام نشستن میتوانید به راحتی قسمت های مختلف آنرا تنظیم کنید.

روشنایی :

روشنایی و نورپردازی یکی دیگر از عوامل مهم در چیدمان محل کار است ، سعی کنید نورپردازی را به گونه ای تنظیم کنید که میزکار شما در اولویت باشد ، استفاده از یک چراغ رومیزی هم گزینه مناسبی برای برخودار شدن از یک منبع نور مستقیم است.

قفسه ها :

قفسه ها برای سازماندهی کتاب ها ، مقالات کاری و یا فایل های بزرگ واجب به نظر می رسند ، پس سعی کنید یک قفسه متناسب با اتاق کار خود داشته باشد.

برای بازدهی بیشتر سعی کنید همیشه کارهای روزانه خود را اولویت بندی نمایید ، وجود یک دفترچه یادداشت برای نوشتن موارد ضروری کاری همیشه موثر و مفید خواهد بود. برای جلوگیری از شلوغ شدن میزکار داشتن یک سطل زباله کوچک هم بی فایده نخواهد بود.

در ادامه با نمونه هایی از چیدمان حرفه ای اتاق کار آشنا خواهید شد :

دکوراسیون اتاق کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

چیدمان میز کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

تنظیم و ترجمه : اختصاصی ممتازنیوز

مطالب مرتبط:

  1. ایده های زیبا برای دکوراسیون اتاق غذاخوری
  2. با خوردن این میوه می توانید کاهش وزن فوق العاده ای داشته باشید..
  3. عکس های از سریال جذاب پنج کیلومتر تا بهشت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.