یک باکس سیگار بهمن هدیه عجیب به خبرنگار / واکنش عجیب‌تر دخانیات به این هدیه

مدیر جدید دخانیات در هدیه‌ای عجیب به خبرنگاران، یک باکس سیگار بهمن به آنها داد و سپس واکنشی عجیب‌تر به این موضوع نشان داد.

یک باکس سیگار بهمن هدیه عجیب به خبرنگار / واکنش عجیب‌تر دخانیات به این هدیه

به گزارش ممتاز نیوز، اتفاق عجیب هدیه دادن سیگار به خبرنگاران در حالی که کشورهای مختلف همچون نیوزیلند برای حذف سیگار برنامه‌ریزی می‌کنند در فضای مجازی و حقیقی حاشیه ساز شد.

ماجرا چه بود؟

هدیه عجیب شرکت دخانیات به خبرنگاران!

فانا نوشت: خبرنگاران حاضر در مراسم امروز معارفه مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران خبر داده‌اند که در این مراسم به هر خبرنگار یک باکس سیگار بهمن اهدا شده است!

روابط عمومی شرکت دخانیات ایران هم درباره این اتفاق عذری بدتر از گناه آورد و توضیح داد که این یک اقدام مرسوم و سالانه است و به مدیریت جدید سازمان ارتباطی ندارد!

کشورهای جهان در حال حرکت به سمت محدود و ممنوع کردن مصرف سیگار و دخانیات هستند و حتی اخیرا نیوزلند در حرکتی بی‌نظیر اعلام کرد که فروش سیگار به نسل‌های آینده را ممنوع می‌کند، بعد شرکت دخانیات ایران به خبرنگاران سیگار هدیه می‌دهد!

واکنش عجیب تر دخانیاتی‌ها

 مدیرعامل جدید دخانیات در پی حواشی هدیه نامتعارف به خبرنگاران، واکنش نشان داد.

مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران در پی حواشی هدیه نامتعارف به خبرنگاران، دستور لغو فوری این اقدام نامتعارف و اشتباه را صادر کرد.

واکنش وزارت ارشاد:

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد در واکنش به هدیه شرکت دخانیات به خبرنگاران نوشت:

در معارفه رییس جدید شرکت دخانیات به خبرنگاران سیگار دادند؛

نمی‌دانم این طنز ماجرا بوده یا واقعا عزیزان زیادی در نقش خود فرو رفته اند! دوستی می‌گفت خوب شد روابط عمومی شرکت دخانیات در ستاد مبارزه با موادمخدر همین مسئولیت را ندارد و مراسم مشابه را آنجا برگزار نکرده است! خلاصه درباره این اتفاق چیزی نمی‌توان گفت جز تاسف!

خبرنگاران هیچ‌گاه در رسالت خود به دست دیگران نگاه نکرده اند حالا چه رییس بانک مرکزی باشد چه دخانیات چه مردم کوچه و بازار.

هدیه تان پیشکش خودتان

انتهای پیام/

 

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محسن:

    از کجا باید فهمید این خبر مربوط به چه زمانی است؟ زمان انتشار خبر را نمایش دهید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.