یک خواننده: من هم از این طرح تقدیر و هم از آن استفاده می‌کنم

به گزارش خبرآنلاین، سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام» که کتاب‌ها را به بهای پشت جلد به دست علاقه‌مندان می‌رساند، به تازگی متعهد شده برای قدردانی از نویسندگان و مترجمان ۷ درصد بهای پشت جلد کتاب‌ها را در پایان هر ماه به حساب آن‌ها منظور کند؛ کتاب‌هایی که از این سامانه خریداری شده باشد.

صدیق تعریف، خواننده و مدرس آواز می گوید: با این که من در تهران اقامت دارم گاهی برای پیدا کردن و تهیه یک کتاب یا یک سی دی موسیقی ساعت ها باید وقت بگذارم و گاه دست خالی به خانه بازگردم اما با شیوه خرید سام بی شک می توان در زمان وانرژی پس انداز کرد و به راحتی محصول فرهنگی مورد نیاز را مقابل درب منزل دریافت کرد.

وی افزود: در جهان مدرن همه چیز رو به پیشرفت است و شیوه خرید کتاب با سامانه سام هم شیوه بسیار مناسب و مدرنی برای تهیه محصولات فرهنگی است کها از نظر محیط زیستی هم قابل تامل است. متاسفانه ترافیک شهری روز به روز رو به افزایش است و در چنین شرایطی این شیوه می تواند از بار ترافیکی تهران بکاهد.

به گفته این خواننده، شیوه خرید اینترتی یکی از وجوه تمدن غرب است که سالهاست در غرب توانسته پاسخ گوی نیاز مردم باشد و در کشور ما هم با توجه به گستردگی جغرافیایی و دوری برخی مناطق و روستاها از مراکز فروش محصولات فرهنگی این شیوه می تواند تسهیلات خوبی را برای مشتریان فرهنگ فراهم کند.

تعریف می گوید: «باید از هر شیوه جدیدی که می تواند تحولی در فرایند فرهنگ سازی در جامعه داشته باشد، حمایت کرد و من به عنوان یکی از تولیدکنندگان فرهنگ و متقبلا مصرف کنندگان آن از این شیوه تقدیر و آن را پیشنهاد می کنم.»

شایان ذکر است ساکنان تهران برای تهیه کتاب یا محصول فرهنگی دلخواه خود (مجلات، لوح فشرده موسیقی، بازی، فیلم و…)، کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.