یک روستا ۷۵شهید

ایران > شهرستان‌ها– خرم‌آباد:
رئیس پلیس اداره مبارزه با مواد‌مخدر کشور با اشاره به روستای صاحب‌الزمان در استان لرستان گفت: این روستا بیش از ۷۵شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب کرده است.

 به گزارش مهر، سردار علی مویدی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای خرمشهر بیان داشت: روستای صاحب‌الزمان منطقه سپیددشت از قبل از پیروزی انقلاب به نام صاحب‌الزمان(عج) بوده و جوانان این منطقه در مسجد این روستا علیه رژیم طاغوت مبارزه کرده‌اند. سردار مویدی با بیان اینکه روستای صاحب‌الزمان بیش از ۷۵شهید‌ گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب کرده است، عنوان کرد:‌ این روستا و روستاهای اطراف آن بیش از ۳۰۰جانباز و شهید زنده دارد و همچنان از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند.

وی افزود: بسیاری از این شهدا فرماندهانی بودند که در بازکردن قفل دروازه خرمشهر نقش برجسته‌ای ‌ ایفا کردند و اگر اینها نبودند تا خاکریزهای اولیه را فتح کنند، قطعا در مراحل اولیه عملیات با موفقیت مواجه نبودیم. رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر کشور با بیان اینکه رزمندگان این روستا در آزاد‌سازی‌ خرمشهر نقش بسیار برجسته‌ای داشتند، گفت: در این راستا مسئولان باید توجه بیشتری به این استان و این روستا داشته باشند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.