یک زن را رئیس بانک مرکزی می کنم

۲۹فروردین۱۳،

محسن رضایی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه اگر توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت نشوید، چه عکس‌العملی نشان خواهید داد، پاسخ داد.

  محسن رضایی در دانشگاه سراسری ارومیه در ارتباط با کنار کشیدن خود از انتخابات در سال ۸۴، خاطرنشان کرد: من در آن دوره انتخابات کنار کشیدم تا آنان که مدعیان اداره کشور می باشند، بتوانند کشور را بهتر اداره کنند.

رضایی در خصوص انتخاب رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد در کابینه خود، گفت: برای بانک مرکزی یکی از خانم‌های اقتصاددان را رئیس انتخاب خواهم کرد و وزیر اقتصاد هم از بین اشخاص باتجربه و البته اقتصاددان انتخاب خواهد شد که بعداً اعلام می‌کنم.

به گزارش فارس، وی در خصوص هدفمندی یارانه‌ها، یادآور شد: این مسیری که آغاز شده را ادامه می‌دهیم و اگر مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود، باز تورم بالا خواهد رفت که برنامه‌ریزی کردم تا پرداخت این ۴۵ هزار تومان را به مردم ادامه دهم و با آغاز فاز دوم ۶۵ هزار تومان به حساب مردم واریز می‌کنیم، اما تا شش ماه قابل برداشت نخواهد بود و در پایان شش ماه به همراه سود دریافتی از طریق بانک قابل برداشت می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر شورای نگهبان صلاحیت شما را تأیید نکرد، چه عکس‌العملی نشان خواهید داد؟ اذعان داشت: از دبیر شورای نگهبان بعید ‌نیست، اما ما با ایشان رفیق هستیم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.