یک ست لباس؛ ۵۰ میلیون‌تومان !

روزنامه شرق در بخشی از یک گزارش خود با تیتر “یک ست لباس؛ ۵۰ میلیون تومان” می نویسد: در یکی از کوچه‌های بین جردن – ولیعصر بوتیک خانگی وجود دارد که ورود به آن نیازمند هماهنگی و تایید مشتریان ثابت آن است. در این بوتیک خانگی که مساحتی بیش از ۳۰۰مترمربع دارد طراحی هوشمندانه و مبلمان ایتالیایی چشم را نوازش می‌کند و ساعت‌ها حضور در آن به لحظه‌ای می‌ماند.

پذیرایی و لباس یک شکل کارکنان از دیگر نکاتی است که این بوتیک را از سایر هم‌ردیفان خود متمایز می‌کند. «کونز»، «لیوایز»، «پرادا»، «ویکتوریا»، «آرمانی»، «ورساچه»، «رجیو کالابریا» و لباس‌هایی با امضای «آمانچیو اورتگا» معرف‌ترین طراح اسپانیا از جمله برندهایی است که در این بوتیک خانگی عرضه می‌شود.

خرید یک پالتو و یک جفت کفش از این بوتیک حداقل ۱۵‌میلیون‌تومان هزینه دربر خواهد داشت و اگر به فکر خرید تمامی لباس‌های خود از این بوتیک باشید، باید چیزی حدود ۵۰‌میلیون‌تومان برای یک ست لباس کنار بگذارید.

کت و شلوار ۲۸ میلیونی با کمربند دو‌میلیون‌تومانی را می‌توانید با یک جفت کفش لویی ویتون هشت‌میلیون‌تومانی «ست» کنید. کراوات، گیره کراوات و دکمه سردست‌ها (جواهر نشان) نیز چیزی حدود ۱۰‌میلیون‌تومان برایتان هزینه خواهد داشت. قیمت پیراهن اما در این بوتیک داستان دیگری دارد و همچون سایر اجناس بر اساس نوع جنس، رنگ‌های طبیعی استفاده شده و شرکت تولید‌کننده تعیین می‌شود. پیراهن مورد نیاز برای ست مورد اشاره را می‌توان با قیمت یک میلیون و ۷۰۰‌هزارتومان خریداری کرد تا با لباس زیر ۲۰۰‌هزارتومانی و جوراب صد‌هزارتومانی ست مورد نظر در نهایت ۵۰ میلیون ناقابل برای شما تمام شود.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.