یک فعال دانشجویی: رییس‌جمهور منتخب ارتباط چهره به چهره خود با محیط دانشگاه را افزایش دهد

۰۱ تیرماه ۱۳،

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: از رییس‌جمهور منتخب انتظار داریم که به جلب آرای همه گروه‌های فکری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مصطفی ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با قدردانی از حضور مردم در انتخابات تبریک به رییس‌جمهور منتخب گفت: ما از آقای روحانی انتظار داریم که در تصمیم‌گیری‌های‌شان از دانشجوها و فضاهای آکادمیک کمک ویژه‌ای بگیرند. از ایشان انتظار داریم از متخصصان با هر خط فکری و هر گرایشی که در چارچوب نظام وجود دارد در تصمیم‌گیری‌ها دعوت کنند تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک از فرصت‌های موجود در کشور نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: از رییس‌جمهور منتخب انتظار داریم تا با حضور در دانشگاه‌ها تعامل و ارتباط چهره به چهره خود را با محیط دانشجویی بیش‌تر کند. از ایشان انتظار داریم تا در یک برنامه‌ مشخص به دانشگاه‌ها بیایند و با دانشجوها ارتباط مستقیم داشته باشند، چراکه این ارتباط مستقیم سبب دلگرمی دانشجویان می‌شود.

این فعال دانشجویی در پایان اظهار کرد: حضور رییس‌جمهور کشور در دانشگاه‌ها علاوه بر اینکه سبب ایجاد شور و نشاط در دانشگاه می‌شود، شرایطی را فراهم می‌آورد تا دانشجویان بتوانند نظرات و صحبت‌های خود را مستقیما و بدون هیچ واسطه‌ای به رییس‌جمهور خود منتقل کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.