یک مدیر احمدی نژادی دیگر در دادگاه

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

منبع آگاه احتمال داد بازپرس برای این مدیر سابق سازمان سینمایی به اتهام دریافت رشوه قرار مجرمیت صادر کند.

منبع آگاه احتمال داد بازپرس برای این مدیر سابق سازمان سینمایی به اتهام دریافت رشوه قرار مجرمیت صادر کند. این مدیر سابق سازمان سینمایی دهم آذر ماه جاری به همراه وکیل مدافع خود در شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت..

یک منبع آگاه از حضور مجدد یکی از مدیران سابق سازمان سینمایی دولت دهم در شعبه سوم دادسرای کارکنان خبر داد.

این منبع آگاه با بیان اینکه پیش تر برای وی پرونده ای به اتهام دریافت رشوه تشکیل شده بود گفت: این مدیر سابق سازمان سینمایی روز قبل ( یکشنبه) برای پیگیری پرونده خود به دادسرا مراجعه کرده بود.

وی افزود: در مراجعه ای که نامبرده به دادسرای کارکنان دولت داشته، بازپرس پرونده اعلام کرده تا پایان هفته جاری دربارهٔ این پرونده تصمیم گیری خواهد کرد. این منبع آگاه احتمال داد بازپرس برای این مدیر سابق سازمان سینمایی به اتهام دریافت رشوه قرار مجرمیت صادر کند. این مدیر سابق سازمان سینمایی دهم آذر ماه جاری به همراه وکیل مدافع خود در شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت حضور یافته و بازپرس اتهام دریافت رشوه را به وی تفهیم کرد. بازپرس پرونده برای نامبرده قرار وثیقه ۶۰ میلیون تومانی صادر کرده که از سوی متهم تودیع شده است. فرهاد شهبازوار وکیل مدافع متهم پیش تر اعلام کرده بود در جلسه بازپرسی دهم آذر ماه، موکلش توضیحات لازم را ارایه کرد و قرار شد شاکیه تا هفته آینده رونوشتی از مدرکی که بازپرس خواسته به دفتر شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت ارایه کند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.