یک پرسپولیسی خَیِر تمام هزینه های جذب خلعتبری را تقبل کر

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

انگار  داستان خلعتبری و پرسپولییس نزدیک به فرجامی خوش و شیرین برای هواداران این تیم ،محمد رویانیان و البته علی دایی است و ظاهرا از حالا می توان این ستاره ملی پوش را پرسپولیسی دانست.

بعد از اعلام رویانیان دربارهٔ مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس برای جذب خلعتبری و آزاد کردن او از عجمان امارات، قرار بود امروزمدیر عامل باشگاه پرسپولیس  شماره حسابی اعلام کند تا هواداران پرسپولیس برای عملی شدن این مهم کمک کنند اما ظاهرا یک فرد خیر و ثروتمند پا پیش  گذاشته و حاضر شده تمام هزینه های جذب خلعتبری را بپردازد.

این فرد پرسپولیسی که گفته به خاطر علاقه اش به پرسپولیس و فوتبال ملی این کار را انجام می دهد دیشب بعد از بازی سایپا – پرسپولیس با رویانیان جلسه داشته و اعلام کرده حاضر است تمام هزینه های آزاد کردن  خلعتبری و دستمزد او را بپردازد.

با این حساب او باید یک میلیون دلار به عجمانی ها بدهد و البته مبلغ قراردا د این هافبک – مهاجم تند و تیز با پرسپولیس را  هم متقبل شود.

بدون شک خلعتبری می تواند  اولین ستاره این فصل پرسپولیس لقب بگیرد و در فاز حمله  تیم  دایی حتما تیم قویتری خواهد بود که این اتفاق دایی  و هواداران سرخ ها را بسیار خوشحال خواهد کرد.

گل

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.