یک کنسول بازی آندرویدی+(عکس)

در سال‌های اخیر استفاده از محصولات دیجیتال شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید حسابی رواج پیدا کرده و بازار این محصولات هم رونق پیدا کرده است.

26-05

دنیای‌اقتصاد-گوگل نسخه ۴ یا همان بستنی حصیری این سیستم عامل را سال گذشته میلادی عرضه کرد و اعلام کرد که این نسخه جدید امکان پشتیبانی از کنترل‌های سخت‌افزاری بازی را هم خواهد داشت.

درست به همین دلیل هم بعضی از شرکت‌های تولیدکننده مانند Nyko استقبال خوبی از این محصول کرده و یک کنسول ۹۹ دلاری Ouya را هم به بازار عرضه کرد.

حالا، اما شرکت فرانسوی Archos که در سال‌های اخیر حضور پر رنگی در بازار انواع تبلت‌ها دارد، به‌تازگی یک کنسول بازی آندرویدی با نام GamePad را به بازار معرفی کرده است.

این محصول با نمایشگر لمسی ۷ اینچی دارای دکمه‌های سخت‌افزاری مخصوص بازی هم بوده و از پردازنده دو هسته‌ای ۵/۱ گیگاهرتزی بهره می‌برد. پردازشگر گرافیکی این محصول Mali 400 MP چهار هسته‌ای است و به این ترتیب انتظار می‌رود با استفاده از آن کاربران لذت زیادی از انجام بازی‌های آندرویدی ببرند.

کاربران می‌توانند تمام کلیدهای مورد نیازشان را روی این دستگاه به راحتی پیدا کنند. این کنسول بازی آندرویدی امکان دسترسی کامل به بازار Google Play و داشتن اپلیکیشن‌های اصلی مانند Gmail، تقویم و GoogleMaps را هم برای کاربرانش فراهم می‌آورد.

این شرکت اعلام کرده است که این کنسول بازی جالبش را از نیمه ماه میلادی آینده و با قیمت ۱۵۰ یورو به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.


اخبار فن آوری نوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.