۰۷ آذر، آخرین قیمت طلا ، ارز و سکه در بازار آزاد

۰۷م آذر ،

۰۷ آذر، آخرین قیمت طلا ، ارز و سکه در بازار آزاد | چاپ |
سه شنبه ۰۷ آذر ساعت ۱۳:۲۷

بینا- بهای فلزات گرانبها امروز بیست و هفت نوامبر در بازارهای جهانی افزایش یافت.به گزارش بینا هر اونس طلا  با یک دلار و پنجاه و نود سنت افزایش در مقایسه با دیروز به قیمت ۱۷۵۰ دلار و ۵۵ سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.
به گزارش بینا، این درحالی است که هر اونس نقره دوازده صدم درصد افزایش یافته و معادل سی و چهار دلار و بیست سنت در هر اونس خرید و فروش می شود
بهای هر اونس پلاتین نیز پس از کاهش چهارده دلاری دیروز، امروز صعود کرد و به قیمت یک هزار و ششصد و شانزده دلار و هفتاد و پنج سنت معامله می شود.
به عقیده کارشناسان اقتصادی سی ان بی سی اگر قیمت جهانی طلا نتواند به رکورد ۱۸۰۰ دلاری دست یابد بی شک باید منتظر کاهش شدید قیمت طلا باشیم .
عدم دستیابی قیمت طلا به ۱۸۰۰ دلار در هر اونس نشانگر پایان یافتن روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی خواهد بود . بعضی کارشناسان اقتصادی پیش بینی می کنند در صورتی که قیمت طلا به مرز ۱۸۰۰ دلار نرسد در آینده نزدیک قیمت طلا به کمتر از ۱۵۷۵ دلار خواهد رسید .

قیمت ارز و سکه در بازار داخلی
قیمت دلار که دیروز به ۲۸۸۰ رسیده بود امروز با ۶۰ تومان کاهش به مبلغ ۲۸۲۰ تومان معامله می گردد.
یورو هم امروز ۳۷۵۰ تومان است و پوند نیز ۴۶۴۰ تومان به فروش می رسد.
درهم و لیر ترکیه هم به ترتیب ۷۹۰ و ۱۶۰۰ تومان قیمت خورده اند.
امروز دو سکه بهار آزادی طرح تازه و قدیم به یک میزان قیمت خوردند. طلافروشان در این لحظه این دو سکه را به مبلغ یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان می فروشند.
نیم سکه و ربع سکه هم به مبلغ ۵۸۰ و ۲۹۰ هزار تومان به فروش می رسند.
ربع سکه هم حول و حوش قیمت ۱۷۰ هزار تومان ایستاده و تکان نمی خورد.
این ثبات در حالی است که قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی طی چند روز قبل تقویت شده است. هم اکنون هر اونس از این فلز گران بها به مبلغ ۱۷۴۹ دلار معامله می گردد که بنا بر پیش بینی ها امکان صعود قیمت آن در آینده تا ۱۸۰۰ دلار بسیار است.

 


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.