۱۶% کارتهای سوخت ثبت مشخصات نشدند/۲ خرداد؛موعد تغییر وضعیت بنزین ۱۰۰تومانی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت : حدود ۸۴ درصد دارندگان کارت های هوشمند سوخت با مراجعه به جایگاه های سوخت گیری موفق به ثبت مشخصات سهمیه خود شدند.
جلیل سالاری در نشست خبری به مهلتی که برای ثبت مشخصات سهمیه سوخت به دارندگان این کارت داده شده بود اشاره و اضافه کرد : از ابتدای خرداد امسال در اطلاعیه ای اعلام کرده بودیم که لازم است همه دارندگان کارت هوشمند سوخت برای تثبیت مشخصات و قیمت سهمیه در کارت هوشمند سوخت از تاریخ دوم تا ۲۵ خرداد امسال حداقل یک نوبت سوختگیری و یا ثبت مانده در کارت سوخت کنند.
وی با بیان اینکه این مهلت تا ۳۱ خرداد تمدید شد تاکید کرد : اگر دارندگان کارت هوشمند سوخت در این مهلت برای تثبیت مشخصات سهمیه در کارت هوشمند سوخت خود اقدام نکنند ممکن است سهمیه آن ها به طور کامل محاسبه نشود.
سالاری تاکید کرد: برای این کار حتما نیازی به سوخت گیری نیست و صرف اینکه دارنده کارت سوخت، کارت خود را وارد دستگاه کارت خوان جایگاه سوخت کند و نازل را بردارد و کمی صبر کند تا ثبت شود کافی است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت : از ۲ تا ۲۵ خرداد از حدود ۱۷ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۵۵۷ کارت سوخت فعال، حدود ۸۴ درصد یعنی ۱۴ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۲۰ کارت وارد جایگاه های سوخت گیری و تراکنش آن ثبت شده است.
وی تاکید کرد : اگر ۱۶ درصد باقیمانده اقدام به ثبت مشخصات سهمیه کارت سوخت خود نکنند ممکن است سهمیه قبلی آنها به طور کامل حفظ نشود.
سالاری در بخش دیگری از سخنان خود به سهمیه بنزین صد تومانی اشاره و اضافه کرد : از دوم خرداد امسال در قالب طرح ثبت سهمیه کارت های سوخت، حدود ۴۵ میلیون لیتر بنزین صد تومانی که در کارت های سوخت باقی مانده بود با ضریب دو به حدود ۹۰ میلیون لیتر بنزین چهارصد تومانی تبدیل شد.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.