۱۸ کشته و مصدوم در سه تصادف رانندگی

سه تصادف رانندگی ۱۸ کشته و مصدوم داشت.

۱۸ کشته و مصدوم در سه تصادف رانندگی

به گزارش ممتاز نیوز، تصادفات خونین در کشور تداوم دارد.

۸ کشته و مصدوم در تصادف پراید و کاپرا

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه پراید با کاپرا در محور بافق به جوادیه، جاده سیریز ، چهار نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

سید حسین طباطبایی افزود: این حادثه ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه امروز اتفاق افتاد و مصدومان به بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان بافق منتقل شدند.

وی ادامه داد: علت بروز حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است و اطلاع رسانی می‌شود.

پنج فوتی و مصدوم در تصادف سمند و نیسان آبی

هادی عیدی پور افزود: عصر امروز(یکشنبه) ماه طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و پنج به همراه سه دستگاه خودرو امدادی و ۱۱ نفر آتش نشان به محل حادثه در جاده سیخ دارنگون شهرستان شیراز اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به خودرو وانت نیسان برخورد می‌کند.

عیدی پور افزود: بر اثر این حادثه راننده هر ۲ خودرو و سه نفراز سرنشینان خودروی سواری سمند در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومان را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج و به محل امن جاده انتقال دادند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو سواری سمند کشته و سرنشینان آن نیز مصدوم شده بودند که توسط نیروهای امدادی برای انجام اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

واژگونی پراید، پنج مصدوم داشت

محمد رضایی رکن آبادی افزود: بعدازظهر امروز حادثه واژگونی خودروی پراید به‌ عوامل پایگاه شهید بابا محمد رستمی هلال احمر قوچان اعلام و عوامل با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اثر این واژگونی همه سرنشینان این خودرو مصدوم شدند که عوامل هلال احمر بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه با همکاری عوامل اورژانس و هلال احمر فاروج، مصدومان این حادثه را جهت مداوای بیشتر به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان انتقال دادند.

انتهای پیام/


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.