۲۰گیگابایت حافظه ابری رایگان، هدیه به ویندوز فونی‌ها

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت مایکروسافت شب قبل پست الکترونیکی ویژه‌ای را به صاحبان دستگاه‌های الکترونیکی همراه مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ارسال کرد که در آن نوشته شده بود این اشخاص می‌توانند ۲۰ گیگابایت حافظه مجازی رایگان دریافت کنند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس این ایمیل، شرکت مایکروسافت به هر یک از صاحبان دستگاه‌های مبتنی بر حافظه مجازی ویندوز فون ۲۰ گیگابایت حافظه مجازی رایگان روی فضای SkyDrive را به مدت یک سال اختصاص می‌دهد. این در حالی است که شرکت مایکروسافت چندی پیش ۷ گیگابایت حافظه مجازی SkyDrive را به این اشخاص داده بود.
 
شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که این حافظه مجازی هدیه پایان سال میلادی محسوب می‌شود تا صاحبان ویندوز فون بتوانند بیشتر از قبل از این دستگاه لذت ببرند.
 
آن دسته از کاربرانی که هم‌اکنون ایمیل یاد شده را دریافت کرده‌اند تا پایان روز ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ فرصت دارند این حافظه مجازی را فعال کنند و ۲۰ گیگابایت خود را در اختیار بگیرند. بر اساس اطلاعات مندرج در این ایمیل، این فعال‌سازی فقط با کلیک کردن روی یک لینک صورت می‌گیرد.
 
بر این اساس اگر شما هم‌اکنون یکی از مشترکان فضای مجازی SkyDrive، با کلیک کردن روی این لینک ۲۰ گیگابایت به حساب کاربری شما افزوده می‌شود.
 
سرویس SkyDrive یکی از چندین خدمات پردازش ابری محسوب می‌شود که حافظه مجازی ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران خانگی و سازمانی می‌گذارد و این روزها بسیار محبوبیت دارد. از دیگر سرویس‌های مشابه می‌توان به Google Drive و Dropbox اشاره کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.