۲۰۰ ساعت فیلم آموزشی حج در فضای مجازی

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری از انتشار ۲۰۰ ساعت فیلم آموزشی حج برای زائران حج در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، حجت‌السلام روزبه برکت رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: تمامی فیلم‌های آموزشی بعثه مقام معظم رهبری از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تدوین و موضوع‌ بندی و در بانک فیلم و صوت پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه بانک فیلم و صوت پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری با نشانی اینترنتی www.hajj.ir قابل دسترس است، افزود: هر یک از فیلم‌های آموزشی این بانک برای دانلود شدن آسان‌ و با سرعت اینترنت پایین به فیلم‌های پنج دقیقه‌ای تقسیم شده است.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این بانک فیلم و صوت بیش از ۲۰۰ ساعت فیلم آموزشی برای زائران شامل حج تمتع، عمره مفرده، آموزش احکام، آموزش قرآن و عربی، اماکن مکه و مدینه، عتبات عالیات، کتاب‌های صوتی، ادعیه، سخنرانی، گلچین مداحی مکه و مدینه، مستند حج و بررسی و نقد عقاید وهابیت به چشم می‌خورد.

برکت رضایی افزود: از داده‌های صوتی این مجموعه می‌توان به ادعیه و زیارات عتبات عالیات، ادعیه و زیارت نرم‌افزار نسیم بهشت، مجموعه سخن عشق، مجموعه مداحی‌های حج تمتع ۸۶، بیراهه، نقد عملکرد و عقاید وهابیت، پاسخ به شبهات وهابیت به صورت سؤال و جواب، آموزش نماز، ترتیل قرآن و آموزش زبان عربی اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به اعزام نخستین کاروان حج تمتع زائران ایرانی در ۴ مهرماه از چندی پیش برنامه‌های آموزشی این پایگاه گسترش یافته است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.