۲۰ طرح آموزشی در گلستان به بهره برداری رسید

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از بهره برداری ۲۰ طرح آموزشی در گلستان خبر داد.

۲۰ طرح آموزشی در گلستان به بهره برداری رسید

به گزارش ممتاز نیوز، وحید فراهی اظهار کرد:  همزمان با سراسر کشور شاهد بهره برداری از ۲۰ طرح آموزش در گلستان بودیم.وی افزود: با افتتاح این طرح‌ها هفت هزار متر مربع به فضاهای آموزشی و پرورشی گلستان اضافه شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه‌ها ۷۳ کلاس درس به فضای آموزشی اضافه شد، گفت: برای افتتاح این تعداد پروژه مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر امسال حدود ۵۰ کلاس درس با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از لحاظ گرمایشی در استان استانداردسازی می‌شوند.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای فضاهای آموزشی، زیرساختی مدارس و اصلاح سیستم‌های گرمایشی هزینه شد و در دهه فجر امسال ۱۰ هزار کلاس درس در کشور با دستان پربرکت رئیس جمهور افتتاح می‌شود که در گلستان ۲۰ پروژه با ۷۳ کلاس درس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

فراهی افزود: در دهه فجر امسال بیش از ۲۰ میلیارد تومان خرید و توزیع تجهیزات آموزشی خواهیم داشت و همچنین آسفالت و ایزوگام بیش از ۳۵ هزار متر مربع با اعتبار ۷ میلیارد تومان در مدارس اجرا شده است که در دهه فجر به مراکز آموزشی تحویل می شوند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان با بیان اینکه با همکاری گروه‌های جهادی بیش از ۷۰ سرویس بهداشتی مدارس با اعتبار ۳ میلیارد تومان تعمیر شده است، تصریح کرد: ۵۰ کلاس درس با اعتبار ۵ میلیارد استاندارد سازی گرمایشی شده است و در دهه فجر امسال ۱۶۰ میلیارد تومان در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس افتتاحیه خواهیم داشت.

فراهی با اشاره به اینکه در زمان استقرار دولت سیزدهم و خرید و توزیع تجهیزات آموزشی با ۵ برابر رشد به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است، افزود:در این دولت ۶ پروژه بزرگ مقیاس آموزشی و ورزشی استان که بیش از ۱۰ سال مانده بود که افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان ادامه داد: با احیا جزیره آشوراده ، پروژه بر زمین مانده ۱۳ ساله اردوگاه دانش‌آموزی در وسعت ۴ هکتار از سرگیری شد و در سفر دوم رئیس جمهور نیز مصوبه ۲۵ میلیارد تومانی به این پروژه اختصاص یافت  که ۷۰ درصد اقدامات تا نوروز ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود

انتهای پیام/


استانی
گلستان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.