۲۲ بار سرقت از همسایه با کلید امانتی

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ بیدمشکی با بیان اینکه در ۲۵ تیرماه سالجاری، شخصی ۳۳ ساله به نام حسین با در دست داشتن شکوائیه ای به پلیس آگاهی استان مراجعه و اعلام کرد که طلا و وجه نقد وی به سرقت رفته است، گفت: این فرد در شکوائیه خود اعلام کرد که مقداری طلا و وجه نقد وی به ارزش تقریبی ۱۹ میلیون تومان توسط سارق یا سارقان احتمالی از منزلش ربوده شده است.

وی اعلام کرد: پیش از این نیز برخی از اموال کم ارزش این فرد به سرقت رفته بود اما از اعلام وقوع این سرقت ها خودداری کرده بود.

بیدمشکی با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در بازرسی از منزل مالباخته و بررسی صحنه سرقت در یافتند که سرقت از نوع داخلی بوده است گفت: با بررسی های صورت گرفته ظن وقوع سرقت منزل از سوی بستگان یا شخص یا اشخاصی که رابطه نزدیکی با مالباخته دارند قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در اولین روز مرداد ماه مشخص شد که مردی حدوداً ۳۰ ساله در غیاب شاکی و خانواده اش با داشتن کلید یدک به منزل مالباخته ورود پیدا کرده و پس از سرقت وجه نقد از محل متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه شاکی پرونده با مشاهده این سارق عنوان کرد که متهم همسایه او است گفت: متهم که کارمند یکی از بیمارستان های مشهد بود دستگیر و با توجه به مدارک و مستندات موجود به سرقت از منزل شاکی اعتراف و صراحتاً عنوان کرد که با کلیدی که از اپارتمان مذکور در اختیار داشته در فاصله ۶ ماه ۲۲ مرتبه از منزل شاکی سرقت کرده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.