۲۲ بهمن آغاز پیروزی ملت ایران و انتشار موج آزادی‌خواهی و عدالت طلبی د‌ر جهان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دانشگاه ایرانیان در بیانیه‌ای به‌مناسبت ۲۲ بهمن مطرح کرد

روابط عمومی دانشگاه ایرانیان در بیانیه‌ای ۲۲ بهمن امسال را یادآوری و تجدید عهد و آغازی دیگر بر پیگیری و پافشاری بر اهداف بلند انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی دانشگاه ایرانیان با صدور بیانیه‏ای ضمن تبریک سی‌و‌پنجمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی، خواستار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

حمد و سپاس بی‌کران خداوند عزیز را که با تقدیر و هدایت خود انقلاب عظیم اسلامی به رهبری از مرد آسمان را به بشریت و ملت بزرگمان ارزانی داشت. صراط مستقیم الهی را در برابر همگان گشود و ایمان، توکل به خداوند، آزادی، عدالت، مهربانی، خدمت به خلق، پیشرفت و تعالی و مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم در سایه توحید و حرکت به سوی جامعه مهدوی را از اهداف و آرمان‌های بلند ما قرار داد؛ اهداف و آرمان‌هایی که الهی و انسانی است.

یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست مستبدان و مستکبران و نقطه آغاز پیروزی ملت ایران و انتشار موج آزادی‌خواهی و عدالت طلبی د‌ر جهان امروز است. بی‌تردید و در سایه توحید و وحدت و تلاش همه آرمان‌های بلند محقق می‌شود و جهانیان به آرزوهای تاریخی خود خواهند رسید.

۲۲ بهمن هر سال، میعاد مؤمنان و موحدان و عدالت‌طلبان و یادآوری و تجدید عهد و آغازی دیگر بر پیگیری و پافشاری بر اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

مجموعه خدمتگزاران ملت در دانشگاه بین‌المللی ایرانیان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به رهبری معظم انقلاب و ملت بزرگ همانند همه ملت و به سان قطره‌ای از اقیانوس مواج و زلال مردم در راهپیمایی سی‌ و پنجمین سالروز پیروزی شرکت خواهند کرد.

با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهیدان اطمینان داریم که با هوشیاری و مجاهدت ملت‌ها و عنایت ویژه امام عصر (ع) شاهد اهتزاز پرچم توحید، عدالت، آزادی و عشق در همه جهانیان خواهیم بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.