۲۴ آبان تله‌کام برگزار می‌شود

۴ شنبه ۱۷ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است مهر- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(ایران تله کام ۲۰۱۲) از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه جاری – ۱۴ تا ۱۷ نوامبر ۲۰۱۲ – در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد.

ایران تله کام بزرگترین اتفاق و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشورمان محسوب می‌شود که تاکنون دوازده دوره متوالی و بصورت بین‌المللی با حضور فعال ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی مرتبط با زمینه‌های موضوعی نمایشگاه و همچنین شرکت‌های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت، توسط شرکت پالار سامانه و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار شده است.

تبادل اطلاعات فنی – بازرگانی و آشنائی مالکان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان در صنعت مخابرات و همچنین معرفی توان توسعه و پتانسیل کشور در زمینه این صنعت از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

برگزاری سالیانه نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی(ایران تله کام) بصورت تخصصی بین المللی از سال ۲۰۰۰ میلادی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آغاز شده و تاکنون ادامه یافته است.

نخستین دوره نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی در سال ۲۰۰۰ میلادی و با حضور ۷۲ شرکت داخلی و ۲۱ شرکت خارجی در فضایی به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع برگزار شد و سال گذشته نیز دوازدهمین نمایشگاه ایران تله کام با حضور ۱۷۰ شرکت داخلی و ۴۰ شرکت خارجی در فضایی به وسعت ۲۳ هزار متر مربع برگزار شد.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.