۲۶ مرداد آغاز به کار وزرا؛ نخستین جلسه هیات دولت ۲۷ مرداد

ایران > دولت– ممتازنیوز:
یک مقام نزدیک به رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۵ وزیری که شامگاه پنجشنبه از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند، از صبح شنبه ۲۶مرداد در وزارتخانه های مربوطه حاضر شده و کار خود را درراستای اجرای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید و خدمت رسانی به مردم آغاز می‌کنند.

محمدرضا صادق روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: رییس جمهوری در حال بررسی و مطالعه دقیق تعیین سرپرست برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فن آوری و ورزش و جوانان است.

  • کابینه یازدهم

وی تاکید کرد که به زودی سرپرستان این سه وزارتخانه از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی مشخص خواهند شد.

این مقام نزدیک به رییس جمهوری در پاسخ به سوالی درخصوص گمانه زنی های صورت گرفته در بعضی رسانه ها دربارهٔ سرپرستان این سه وزارتخانه، گفت: تمامی خبرها انتشار یافته در این رابطه، گمانه زنی رسانه ای است و در صورت تعیین سرپرست برای این وزارتخانه ها ، مراتب از طریق دفتر رییس جمهوری به اطلاع رسانه های گروهی و مردم خواهد رسید.

صادق از تمامی رسانه ها و خبرگزاری ها خواست تا از هرگونه گمانه زنی و طرح اسامی اشخاص به عنوان سرپرستان این سه وزارتخانه و همچنین معاونان رییس جمهور و روسای سازمان ها اجتناب کنند.

وی تاکید کرد که هرگونه اطلاع رسانی درمورد انتصاب اشخاص از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تنها از طریق دفتر رییس جمهوری صورت خواهد گرفت.

این مقام نزدیک به رییس جمهوری همچنین از برگزاری نخستین جلسه هیات دولت با حضور وزرای تازه در روز یکشنبه خبر داد و افزود: در نخستین جلسه هیات دولت ۱۵ وزیری که از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند و سایر اعضای کابینه وارد کار عملی در مورد مسائل کشور خواهند شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.