۳۱ جولای تولد یک سالگی Outlook.com

ممتازنیوز:

Outlook_com_

روز ۳۱ جولای(۹ مرداد) تولد یک سالگی سرویس ایمیل Outlook شرکت مایکروسافت بود. یک سال قبل اوتلوک با هدف خانه تکانی بزرگ در سرویس ایمیل این شرکت و بازنشتگی کامل Hotmail به کاربران دنیای اینترنت معرفی شد و به مرور به صورت کامل برادر بزرگتر را به حاشیه راند.
همواره زمانی که یک محصول جدید به بازار عرضه می شود، برای اینکه کاربران از محصولات قدیمی دل کنده و به سمت آن روی آورند بایستی مزایا و ویژگی های برجسته ای در محصول جدید وجود داشته باشد تا آن ها را قانع به ارتقای محصول خود کند. اما در رابطه با اوتلوک، شرکت مایکروسافت از این بابت مشکلی نداشت و تغییرات بنیادی در رابط کاربری و کلکسیون کاملی از امکانات و قابلیت های جدید مانند ارتباط تنگاتنگ با سایر محصولات نرم افزاری مایکروسافت و… باعث شد که سرویس ایمیل اوتلوک با سرعتی وصف ناپذیر پای خود را در میان کاربران گشود و عنوان سریعترین پیشرفت تعداد کاربران از ابتدا در میان تمامی سرویس های ایمیل در طول تاریخ را از آن خود کرد.

از زمانی که این سرویس معرفی شد، مایکروسافت همواره در طول یک سال اخیر با دریافت فیدبک ها و خواسته های کاربران، اقدام به آپدیت تدریجی آن نمود و مشکلات آن را برطرف کرد، بگونه ای که فقط در یک سال گذشته ۶۰۰ مورد تغییرات شامل امکانات اضافه شده و بهبودهای تدریجی در قالب ۳۴ پکیج ارتقایی توسط مایکروسافت در طول حیات این سرویس نوظهور در آن اتفاق افتاده است.
مایکروسافت رسما اعلام کرده است که تعداد پیشنهادات و فیدبک هایی که از کاربران در طول یک سال گذشته برای ارتقای اوتلوک دریافت شده ۵۰ برابر بیش از زمانی می باشد که سرویس هاتمیل، ایمیل اصلی این شرکت بود و این بیانگر محبوبیت فراوان Outlook در میان کاربران خود می باشد.

به همین مناسبت در وبسایت مایکروسافت اینفوگرافیک جالبی منتشر شده است که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

1526_UPDATED_OutlookGraphic_550x1290_jpg-550x0

Ubergizmo

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.