۴۰ درصد از خودروها تا سال ۲۰۱۷ دارای توربوشارژ هستند

توربوشارژها به صورت فزاینده ای در حال رشد استفاده توسط خودروسازانی هستند که به دنبال به حداکثر رساندن عملکرد خودرو خود هستند.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:توربوشارژها به صورت فزاینده ای در حال رشد استفاده توسط خودروسازانی هستند که به دنبال به حداکثر رساندن عملکرد خودرو خود هستند.

با توجه به مطالعات اخیر ،استفاده از سیستم توربوشارژ در پنج سال آینده در حدود ۸۰ درصد رشد خواهد داشت  و انتظار میرود در حدود ۳۶ میلیون وسیله نقلیه در جاده‌ها دارای سیستم توربوشارژ باشند که در این صورت در حدود ۴۰ درصد بازار را تشکیل میدهد و برای رسیدن به این چشم انداز کافی است بدانید که تاکنون در حدود ۲۰ میلیون خودرو دارای موتورهای توربوشارژ هستند.

انتظار میرود موتورهای توربوشارژ در سراسر جهان به دلیل نیازهای مصرف کنندگان روند روبه رشد بسیار خوبی داشته باشد .

در این سال فورد به تنهایی با سیستم اکوبوست توانست با یک توربوشارژ دوگانه بهره وری سوخت موتوری چهار سیلندر را برای مشتریان خود به ارمغان اورد.

گفتنی است که برای سالها خودروسازان در این شک و تردید به سر میبردند که استفاده از توربوشارژ ممکن است مسائل سوختی خودرو را تحت تاثیر منفی  قرار دهد اما پیشرفت‌های اخیر باعث شده است که خودروسازان با خیال راحت به استفاده از فناوری توربوشارژ روی بیاورند.

چندی پیش نیز جنرال موتورز تخمین زد تا در حدود ۷ درصد از وسایل نقلیه این شرکت به توربوشارژ مجهز هستند و این رقم در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ درصد خواهد رسید.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.