۵بازیگر سینما تندیس اهدای عضو می‌گیرند

آنا نعمتی، شهاب حسینی، پروانه معصومی، امین تارخ و همایون ارشادی فردا طی مراسمی در دانشگاه شهید بهشتی تندیس سفیر اهدا عضو را می‌گیرند.
 نهمین دوره مراسم بزرگداشت پیوند اعضا و جشن نفس روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه شهید بهشتی در ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می‌شود. در این مراسم مسئولان و هنرمندان نیز حضور دارند. 
 

 همچنین جشن نفس در همین روز در ساعت ۱۸ تا ۲۴ در نمایشگاه بین‌المللی برپا خواهد شد. در این مراسم از هنرمندانی که در ارتباط با بازی در یک اثر با موضوع اهدا عضو و یا خلق چنین آثاری حضور داشته‌اند تقدیر می‌شود. 
 

طی دو سال گذشته جمشید مشایخی، ژاله علو، ثریا قاسمی، محمد کاسبی، داریوش ارجمند، مجید مظفری و گوهر خیراندیش برای حضور در آثاری با این مضمون تندیس سفیر اهدا عضو را دریافت کرده‌اند. 
 امسال نیز آنا نعمتی و شهاب حسینی برای بازی در «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، پروانه معصومی و همایون ارشاد برای بازی در «باران عشق» و امین تارخ برای همکاری در فرهگسازی پیوند اعضا این تندیس را از تقدیرشدگان سال گذشته دریافت می‌کنند. 

 همچنین عوامل فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی که در سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد نیز در این مراسم حضور دارند و چند دقیقه از این فیلم برای مدعوین به نمایش درخواهد آمد.

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.