۶ میلیون دز دیگر واکسن کرونا وارد کشور شد

بیست‌وششمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دز واکسن، امروز پنجشنبه؛ بیست و دوم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

۶ میلیون دز دیگر واکسن کرونا وارد کشور شد

به گزارش ممتاز نیوز، کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با همکاری ثمربخش وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و مدیریت جهادی معاون اول رئیس جمهور توانستیم در یک هفته اخیر ۱۸ میلیون دز واکسن کرونا وارد کشور کنیم که با احتساب این محموله در مجموع، ۷۰ میلیون و ۳۹۰ هزار دز واکسن توسط جمعیت هلال احمر به کشور وارد شده است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر برای مقابله با کرونا در سراسر کشور به طور مستمر ادامه دارد گفت: علاوه بر پایش و غربالگری مسافران در مرزهای زمینی، هوایی، ریلی و دریایی کشور به طور روزانه و مستمر و همچنین اجرای طرح های بهداشتی سازمان جوانان در سطح جامعه، جمعیت هلال احمر فعالیت های درمانی خود را هم به شکل گسترده ادامه می دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر این که داروخانه های جمعیت هلال احمر به عنوان داروخانه های منتخب در شبکه سلامت کشور به ارائه خدمات می پردازند گفت: این داروخانه ها نسبت به تامین داروهای حیاتی و استراتژیک که از طریق شبکه مطمئن کشوری باید به دست مردم برسد، اقدام کرده است، همچنین با توجه به اینکه بنا شده تا داروهای بیمارستانی کرونا به لحاظ شرایط کنونی کشور علاوه بر بیمارستان ها در داروخانه های منتخب هم موجود باشند، عمدتا داروهای کرونا در داروخانه های هلال احمر سراسر کشور هم تامین شده است.

همتی در پایان با اشاره به ضرورت غافل نشدن از واکسیناسیون عمومی عنوان کرد: تزریق واکسن‌های مقابله با ویروس کرونا در مناطق صعب العبور و زلزله‌زده اندیکا با همکاری تیم های شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خوزستان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.