۸۰ درصد مطالبات گندمکاران اسدآباد پرداخت شده است

مدیر جهادکشاروزی شهرستان اسدآباد از پرداخت ۵۷۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران این شهرستان خبر داد.

۸۰ درصد مطالبات گندمکاران اسدآباد پرداخت شده است

به گزارش ممتاز نیوز، محمدکرم مرادی اظهار کرد: تا روز گذشته ۵۷۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران شهرستان اسدآباد پرداخت شده که با این میزان پرداخت، به طور میانگین ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

وی با اشاره به افزایش تولید ۱۴ هزار تنی گندم اسدآباد نسبت به سال گذشته افزود: در حال حاضر میزان گندم خریداری شده توسط مراکز خرید شهرستان از ۵۷ هزار و ۹۷۲ تن عبور کرده که این رقم در مقایسه با سال قبل ۱۴ هزار تن افزایش داشته و بالاترین رکورد در شهرستان تاکنون بوده است.

مرادی میزان خرید گندم مازاد سال گذشته این شهرستان را ۴۵ هزار تن برشمرد و یادآور شد: میزان ظرفیت کل سیلو و انبارهای گندم این شهرستان ۱۰۵ هزار تن بوده که ۸۳ هزار تن برای خرید تضمینی گندم شهرستان در نظر گرفته شده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در هفته دولت ۳۱ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان به افتتاح و بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: نخستین واحد شترمرغ شهرستان با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان با ظرفیت ۴۰۰ قطعه و با اشتغالزایی مستقیم سه نفر با تولید سالانه ۱۸ تن یکی از مهمترین پروژه‌های افتتاح شده این اداره در هفته دولت بود.

مرادی با بیان اینکه چندین پروژه سیستم آبیاری تحت فشار نیز طی هفته دولت در شهرستان به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: در سال گذشته شهرستان اسدآباد در بحث سامانه‌های نوین آبیاری ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی خود را به این سامانه مجهز کرده است که در همین رابطه اسدآباد رتبه اول استان در بحث آبیاری بارانی را دارد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.