‌نام نویسی کارشناسی پیوسته بدون آزمون آزادازساعت۱۴امروز

۱۶م دیماه ،

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری گفت: پذیرش دانشجو برای مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون این دانشگاه از امروز تا شنبه ۳۰ دی با مراجعه به نشانی www.azmoon.org  ادامه دارد.

ناصر اقبالی افزود: داوطلبان می توانند با انتخاب چهار رشته شهر از یک مجموعه آموزشی برای ‌نام نویسی اقدام کنند و انتخاب های مجدد آنها از دیگر مجموعه های امتحانی نیز محدودیتی ندارد.

وی با اشاره به این که نتایج نام نویسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی،‌ نیمه بهمن اعلام می‌شود، گفت: پذیرش بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد برای اولین بار با سیاست تسهیل ورود داوطلبان در هر سال تحصیلی دو مرحله (نیم سال اول در مرداد و نیم سال دوم در دی) صورت می‌گیرد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نحوه ارزشیابی در مقاطع بدون آزمون این دانشگاه بر اساس معدل کتبی و سوابق تحصیلی داوطلب خواهد بود.

ادامه ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نام نویسی برای دوره تازه در نیم سال دوم مقطع کاردانی بدون آزمون (کاردانی پیوسته و ناپیوسته) ادامه دارد. 

ناصر اقبالی افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به نشانی www.azmoon.org  برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان پس از نام نویسی، باید در مدت ۳ تا ۵ روز به واحدهای مورد نظر مراجعه کنند تا نام نویسی آنها در واحد انتخابی، قطعی شود. 

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: آغاز ترم متقاضیان، از بهمن خواهد بود و داوطلبان اگر در مراحل نام نویسی یا هر یک از مقاطع ابهام یا سوالی دارند می توانند از طریق نشانی اینترنتی  www.azmoon.org‌ و www.pubr-azmoon.com  اقدام کنند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.